Konstant forkølet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

Røverdatter

Aluka skriver:

Tror faktisk jeg har så'n noget, fra sidste vinter, hvor han døjede med børne eksem. Måske vi skulle prøve at starte op igen, tak for svar

Lige en rettelse - det er mælkesyrebakterier og ikke tarmbakterier, men de har derimod rigtig god effekt på tarmsystemet god ide at starte op igen. Jeg bruger det når min dreng er syg eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

majba

Aluka skriver:

Han har børneeksem, så vi er blevet frarådet at give ham uld på.

Øv! Syntes ellers ellers selv det hjælper :-) og alm skiundertøj gør jo nok ikke det samme. Hvor gammel er han? :-)

Anmeld

7. september 2014

Tulle28

Min yngste var een lang forkølelse, da hun startede i dp. Vi gav den ældste Bio-Strath dråber med stor succes og det har også haft en god effekt på den yngste - så det ville jeg da helt klart give et forsøg, hvis jeg var dig. Dråberne kan blandes i lidt yoghurt eller juice.

God bedring

Anmeld

8. september 2014

Aluka

majba skriver:

Øv! Syntes ellers ellers selv det hjælper :-) og alm skiundertøj gør jo nok ikke det samme. Hvor gammel er han? :-)

Han bliver et år om 14 dage

Anmeld

8. september 2014

Aluka

Tulle28 skriver:

Min yngste var een lang forkølelse, da hun startede i dp. Vi gav den ældste Bio-Strath dråber med stor succes og det har også haft en god effekt på den yngste - så det ville jeg da helt klart give et forsøg, hvis jeg var dig. Dråberne kan blandes i lidt yoghurt eller juice.

God bedring

Hvor køber man det henne?

Anmeld

8. september 2014

Tulle28

Aluka skriver:

Hvor køber man det henne?

I Matas - og måske også på apoteket...?

Anmeld

8. september 2014

majba

Aluka skriver:

Han bliver et år om 14 dage

Ja okay, så kan man heller ikke fylde ham godt med vitaminer. T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.