Min dreng, som bliver et år lige om lidt, er konstant forkølet. Han bliver stortset altid forkølet når han får tænder, hvilket har været forholdsvist ofte siden han var ca syv måneder.
For 14 dage siden var det helt slemt, han vågnede konstant fordi han hostede, hunne ikke trække vejret igennen næsen og havde feber. Tog til vagtlæge med ham da han en eftermiddage "kastede" slim op, fra hals og lunger.
Her fik jeg af vide, at han havde en virus infektion i næse, hals og øre, og at der ikke rigtig var noget jeg kunne gøre, men at det tog knap en uge at komme over det, og så ville han nok blive ved at hoste lidt efterfølgende. Det er nu to uger siden og han hoster stadig, ikke meget, men vågner sommetider af det. Forkølelsen gik egentlig over, men synes nu den så småt er ved at komme igen. Han startede i dp d. 5. august så tænker det bare kan være fordi han lige bliver ramt af alle baktusser lige nu, kombineret med det svingende vejr. Eller hva?
Nogle der har prøvet det samme, da barnet er startet i dagstilbud, eller har nogle råd til hvordan man kan komme det til livs??
Anmeld