Flyverdragt og termotøj til 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2014

Mor1986

sommerc skriver:

Jeres termo tøj, er det to delt, og med eller uden for? Ved ikke helt hvad der er bedst nemlig... 

Jeg køber altid todelt. Har to sæt i år, da vi har fået det ene brugt. Men begge todelt. Det ene er uden for og det andet er med for men med nogen regntøjs lignende uden på.

sidste år købte vi fra Kvickly og de er rigtig gode. Hun var varm og tør hver gang hun brugte det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

majba

sommerc skriver:

Okay mange tak for dit svar  :-) så vil jeg få købt et :-)

Jeg synges Mikk-line's termotøj er rigtig godt. Det koster omkring 200 kr for et sæt :-)
Ellers har jeg hørt godt om Weat termotøj, det koster bare en del mere. Med med ML går du bestemt ikke galt i byen :-)

Anmeld

7. september 2014

lottemusen

Tak for jeres svar! Det lyder til, at der også var andre der kunne bruge svarene 

Jeg er i hvert  fald blevet klogere, så tak! 

Anmeld

8. september 2014

Chevro

lottemusen skriver:

Min søn bliver to år her den 24. sep. Jeg har overvejet at ønske mig noget termotøj og en flyverdragt til ham. Men jeg er i tvivl om det skal være i str. 92 eller 98.

Han bruger str. 92 nu, men alt efter mærke er noget af det lidt for småt allerede.

Hvad tænker i er bedst?

Min søn bruger 98 og 104 i tøj, han blev 2 i juni måned.

Satser stærkt på at han kan passe sin molo flyverdragt endnu, den er kun 92

Anmeld

8. september 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
majba skriver:

Jeg synges Mikk-line's termotøj er rigtig godt. Det koster omkring 200 kr for et sæt :-)
Ellers har jeg hørt godt om Weat termotøj, det koster bare en del mere. Med med ML går du bestemt ikke galt i byen :-)

Okay mange tak, kan det købes i babysam eller kærebørn?

Anmeld

8. september 2014

majba

sommerc skriver:

Okay mange tak, kan det købes i babysam eller kærebørn?

Jeg hører lige min søster det arbejder i ønskebørn ;-) men er ret sikker på det kan købes i babysam.

Anmeld

8. september 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
majba skriver:

Jeg hører lige min søster det arbejder i ønskebørn ;-) men er ret sikker på det kan købes i babysam.

Okay super :-)

Anmeld

8. september 2014

majba

sommerc skriver:

Okay super :-)

Min søster siger de forhandler det i ønskebørn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.