Flyverdragt og termotøj til 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. september 2014

lottemusen

Min søn bliver to år her den 24. sep. Jeg har overvejet at ønske mig noget termotøj og en flyverdragt til ham. Men jeg er i tvivl om det skal være i str. 92 eller 98.

Han bruger str. 92 nu, men alt efter mærke er noget af det lidt for småt allerede.

Hvad tænker i er bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Sitrani

lottemusen skriver:

Min søn bliver to år her den 24. sep. Jeg har overvejet at ønske mig noget termotøj og en flyverdragt til ham. Men jeg er i tvivl om det skal være i str. 92 eller 98.

Han bruger str. 92 nu, men alt efter mærke er noget af det lidt for småt allerede.

Hvad tænker i er bedst?

Jeg ville ønske 98 til ham, prøve det på og hvis ikke det passer, så bytte det til en anden str. Jeg har lige købt en brugt til min pige på 3 i str. 110... og den regner jeg med hun kan bruge hele vinteren... De skal jo heller ikke svømme i det....

Anmeld

6. september 2014

Francisca

lottemusen skriver:

Hvad tænker i er bedst?

Flyverdragt i str.98 helt klart. Termotøj skal du næsten prøve på ham syntes tit de store i str.

Anmeld

6. september 2014

Blop2

Vores søn er 2,8 år og har købt flyverdragt til ham i str. 104/4 år.

Anmeld

6. september 2014

Mor1986

Vores datter er 2 år og er i både 92 og lidt 98. Hendes flyverdragt og termo tøj er i 98.

Anmeld

6. september 2014

MyLove E

lottemusen skriver:

Hvad tænker i er bedst?

Flyverdragt er jo meget forskelligt. Men søn er 3,4 og bruger 98 i tøj. Men kan godt passe sin Reima str 92.
De er meget store i størrelserne

Anmeld

6. september 2014

LinLin

lottemusen skriver:

Hvad tænker i er bedst?

Flyverdragten er jo sjovt nok lige så forskellige i str som alt andet tøj - alt efter mærke...

Min yngste brugte str 80 i reima den vinter han ellers brugte 86 i alt andet.

Sidste år var hans hummel flyverdragt str 104 - der brugte han ellers str. 98

Anmeld

6. september 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
Mor1986 skriver:

Vores datter er 2 år og er i både 92 og lidt 98. Hendes flyverdragt og termo tøj er i 98.

Jeres termo tøj, er det to delt, og med eller uden for? Ved ikke helt hvad der er bedst nemlig... 

Anmeld

6. september 2014

majba

sommerc skriver:

Jeres termo tøj, er det to delt, og med eller uden for? Ved ikke helt hvad der er bedst nemlig... 

To delt uden fleece, så kan de bruges længst. I den børnehave jeg arbejde i brugte vi i foråret/efterår regntøj og termo tøj sammen. Tit regnbukser og Termo jakke. Eller regntøj med termojakke under osv :-)
Syntes fleece i termo over alt for varmt. Vi smed bare en fleece under deres Termo :-) når vi var i skoven om vinteren havde de "kolde" børn tit Termo jakken under flyverdagter :-)
Hov blev en lang smørre! Men jeg vil sige uden fleece :-) også ikke syntes jeg ikke de helt billig sæt (Føtex, kwickly) syntes de er ubeskrivelig stive :-)

Anmeld

6. september 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
majba skriver:

To delt uden fleece, så kan de bruges længst. I den børnehave jeg arbejde i brugte vi i foråret/efterår regntøj og termo tøj sammen. Tit regnbukser og Termo jakke. Eller regntøj med termojakke under osv :-)
Syntes fleece i termo over alt for varmt. Vi smed bare en fleece under deres Termo :-) når vi var i skoven om vinteren havde de "kolde" børn tit Termo jakken under flyverdagter :-)
Hov blev en lang smørre! Men jeg vil sige uden fleece :-) også ikke syntes jeg ikke de helt billig sæt (Føtex, kwickly) syntes de er ubeskrivelig stive :-)

Okay mange tak for dit svar  :-) så vil jeg få købt et :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.