Har har sønnike også briller fik dem som 5 årig så det er 2 år nu med briller. Puha jeg var også meget spændt på om jeg overhoved kunne få han til at gå med dem. DER har IKKE været problemer overhoved! han er ellers yderes stædig og vil kun det han selv vil. Men brillerne har har taget så FLOT.
Vi har købt ved Loui Nielsen, vi startede med 2 par et stel med Extra stærke glas og et Extra par fra deres gratis stel med alm glas i. I alt 1100kr .
Desværre var han kommet til at ligger dem i nærheden af svigerforældres hundehvalp en meget vild boxer, så de havde det desværre ikke ret godt bagefter. Var ikke til at redde, så vi tog til Loui Nielsen og fik et par gratis. Nu har vi de 2 par som med alm glas i, de er riset lidt, men generelt er de ok endnu... Tror dog snart vi skal finde nogle større, hoved er jo vokset på de 2 år.
Kun en enkel gang er en anden dreng kommet til at knække stangen på det ene par, da han kiggede på dem. Men ny stang kom der på.
De er tit blevet skæve og næsedupperne er faldet af, men loui Nielsen hjælper os hver gang uden beregning.
Og de holder til utroligt meget syntes jeg.
Jeg tænker lige når du skrive plastik elle glas, kan man overhoved få styrke i plastik glas???
Anmeld