Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Dejligt at jeg ikke er den eneste der har, eller kigger dumt på papiret . Min kæreste er meget afslappet med det så det smitter lidt af. Glæder mig også til det er slut med bekymringerne. Mistede sidst på dette tidspunkt. Så mangler noget der viser det stadig lever
Dejligt at jeg ikke er den eneste der har, eller kigger dumt på papiret . Min kæreste er meget afslappet med det så det smitter lidt af. Glæder mig også til det er slut med bekymringerne. Mistede sidst på dette tidspunkt. Så mangler noget der viser det stadig lever
jeg ved ikke om det var et tilfælde, men jeg håbede også på kvalme osv. for ligesom at kunne sige "okay, det her barn bliver der." men der kom ikke rigtigt noget - men da jeg så rundede 10+0 og begyndte at slappe af gik det stærk...
jeg fik så meget kvalme at jeg ikke engang kunne holde et glas vand nede og voksede så meget at min svigermor spurgte om jeg ikke skulle på slank lige før hun fik at vide hun skulle være farmor...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ms.Sunshine skriver: jeg ved ikke om det var et tilfælde, men jeg håbede også på kvalme osv. for ligesom at kunne sige "okay, det her barn bliver der." men der kom ikke rigtigt noget - men da jeg så rundede 10+0 og begyndte at slappe af gik det stærk... jeg fik så meget kvalme at jeg ikke engang kunne holde et glas vand nede og voksede så meget at min svigermor spurgte om jeg ikke skulle på slank lige før hun fik at vide hun skulle være farmor...
Anonym skriver: Jeg er gravid igen?? Så vi venter lillebror eller lillesøster . Jeg er 4+6 idag !! ?? og jo jeg er glad men bange. Min kæreste er gladere end mig ha ha <3 Men bare vi var så glade sammen ! Jeg er bange for at miste det, tænker ikke på andet For omkring to måneder siden endte det nemlig med spontan abort i starten af graviditeten "heldigvis". Havde blødt mørkt længe og rigtig nok kom en stor klump ud da jeg var på toilet - tydeligt at se hvad det var Men det bekymrer mig desværre meget nu de mindste tegn og jeg er ulykkelig. Har meget udflåd og hver gang jeg skal tørre mig, kigger jeg bange efter blod vil såååå gerne kunne nyde det, det piner mig faktisk, det mindste bekymre mig - Ønsker sådan det går godt <3 Glæder mig endda til at få kvalme og trætheden som med min søn <3 men der er stadig intet at mærke Kan ikke være ordentlig glad Er der andre der har eller er i denne situation? Hvordan klarede i det? Har i været udsat for det to, eller flere gange i træk? Modtager råd med kyshånd. Har bare brug for at tale med nogle som har prøvet det (også gerne dem der ikke har) Har ikke lyst til at tale med familie/venner om det fordi graviditeten er en "overraskelse) denne gang <3 men også fordi de ikke kender til den spontane abort. Da jeg havde det bedst sådan
Jeg er gravid igen?? Så vi venter lillebror eller lillesøster . Jeg er 4+6 idag !! ?? og jo jeg er glad men bange. Min kæreste er gladere end mig ha ha <3 Men bare vi var så glade sammen ! Jeg er bange for at miste det, tænker ikke på andet For omkring to måneder siden endte det nemlig med spontan abort i starten af graviditeten "heldigvis". Havde blødt mørkt længe og rigtig nok kom en stor klump ud da jeg var på toilet - tydeligt at se hvad det var Men det bekymrer mig desværre meget nu de mindste tegn og jeg er ulykkelig. Har meget udflåd og hver gang jeg skal tørre mig, kigger jeg bange efter blod vil såååå gerne kunne nyde det, det piner mig faktisk, det mindste bekymre mig - Ønsker sådan det går godt <3 Glæder mig endda til at få kvalme og trætheden som med min søn <3 men der er stadig intet at mærke Kan ikke være ordentlig glad Er der andre der har eller er i denne situation? Hvordan klarede i det? Har i været udsat for det to, eller flere gange i træk? Modtager råd med kyshånd. Har bare brug for at tale med nogle som har prøvet det (også gerne dem der ikke har) Har ikke lyst til at tale med familie/venner om det fordi graviditeten er en "overraskelse) denne gang <3 men også fordi de ikke kender til den spontane abort. Da jeg havde det bedst sådan
Uuh hvor det bringer minder frem
Inden jeg blev gravid med min den mindste havde jeg mistet 2 gange før.. Første gang i uge 8 det viste sig at være en Mola graviditet og anden gang uforklarligt i uge 12.....
Da jeg så igen blev gravid var jeg simpelthen så bange... Ku slet ikke nyde det overhovedet... Selvom jeg endda blev scannet på sygehuset i uge 6 og uge 8(grundet undersøgelse for om det igen var en Mola)
jeg betalte mig til en scanning i uge 10 og sørme om den lille spire ikke havde det fint Og så efter NF slappede jeg først af... Sidste gang jeg mistede blev det opdaget til NF....
Så mit råd er også betal dig til en scanning og ja ellers må man virkelig bare prøve og tænke at så længe man ikke har ondt eller bløder er der ingen grund til at tro den ikke har det fint
Altså jeg er idag 15+6 henne og jeg bekymrer mig stadigvæk hver gang jeg når til næste scannings tidspunkt som f.eks var idag for et pr timer siden om den nu stadigvæk er der så du skal bare slappe helt af
Puha tror det er helt normalt at være nervøs for at miste. Jeg havde en sa i 2012 en ma i 2013 og først nu står jeg med en positiv test igen, har været til tre scanningerm først uge 7+2 der var font hjerteblink, også uge 8+2 der var den vokset fint og stadig med hjerteblink og igen i uge 10+2 hvor man både kunne se arme og ben og self. Hjerteblink, men alligevel er jeg DØD nervøs hele tiden Håber det går over efter NF, men ved ikke.. Og jeg har ellers mange avs i maven og konstant kvalme - men alligevel er det ikke nok til at overbevise mig. Havde også kvalme da jeg havde en ma
Sender masser af held i din retning
Krydser fingre for dig/jer, og håber det kommer til at gå rigtig fint. Kan godt forstå du er nervøs. Ring og hør hvornår du kan komme til skanning, det koster ikke så meget hvis det er en 2d skanning. I Aalborg, Kolding og Kbh kan man blive skannet for 400 kr , det kan man sikkert også andre steder. Jeg er selv blevet skannet 3 gange udover NF , fordi jeg ville se at om alt var som det skal være, sidste gang var vi så heldige at få af vide, at det er en pige vi venter. Ønsker jer alverdens held og lykke.
Jeg tror desværre, det er vores lod at være bange, altså os der har prøvet at miste. Jeg er i 22. uge og jeg kigger stadig efter blod på papiret hver ENESTE gang jeg er på toilettet. Sjovt nok er jeg langt mere ræd denne gang end da jeg ventede min datter, selvom det var kort før graviditeten med hende at jeg mistede. Måske fordi jeg nu virkelig forstår, hvad det er jeg mister, hvis jeg aborterer. Da jeg ventede min datter, begyndte jeg så småt at slappe af efter nakkefoldsscanningen.
Som flere andre nævner, er det også diverse scanninger der allerbedst får mig til at slappe af og turde håbe på, vi skal være forældre igen. Helt klart pengene værd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128