Jeg er gravid igen?? Så vi venter lillebror eller lillesøster . Jeg er 4+6 idag !! ?? og jo jeg er glad men bange. Min kæreste er gladere end mig ha ha

<3 Men bare vi var så glade sammen

!
Jeg er bange for at miste det, tænker ikke på andet
For omkring to måneder siden endte det nemlig med spontan abort i starten af graviditeten "heldigvis". Havde blødt mørkt længe og rigtig nok kom en stor klump ud da jeg var på toilet - tydeligt at se hvad det var

Men det bekymrer mig desværre meget nu

de mindste tegn og jeg er ulykkelig. Har meget udflåd og hver gang jeg skal tørre mig, kigger jeg bange efter blod

vil såååå gerne kunne nyde det, det piner mig faktisk, det mindste bekymre mig - Ønsker sådan det går godt <3
Glæder mig endda til at få kvalme og trætheden som med min søn <3 men der er stadig intet at mærke

Kan ikke være ordentlig glad
Er der andre der har eller er i denne situation? Hvordan klarede i det? Har i været udsat for det to, eller flere gange i træk?
Modtager råd med kyshånd. Har bare brug for at tale med nogle som har prøvet det (også gerne dem der ikke har) Har ikke lyst til at tale med familie/venner om det fordi graviditeten er en "overraskelse) denne gang

<3 men også fordi de ikke kender til den spontane abort. Da jeg havde det bedst sådan
Anmeld