navne, kan i lide dem? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2014

emsaroto

Jeg kan bedst lige Iben og Elliot  
OG jeg synes faktisk også de to navne passer super godt sammen.

Jeg bryder mig slet ikke om det der maximillian, det er virkelig et alt for specielt navn, for mit vedkommende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Bshizzle

Jeg har stemt Sophia og Theodor 

Men bestemt ikke nogle af disse navne du har nævnt jeg bryder mig om.. - Hver sin smag 

Anmeld

4. september 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hej alle Jeg er gravid og venter mit første barn.. Kæresten og jeg synes det er sjovt, at finde potentielle navne til vores kommende barn.. Hvorfor jeg synes det kunne være spændende at høre jeres meninger om de navne, der pt står på listen... :-)

Der kan sættes flere krydser

Jeg har stemt Sophia og Elliott ♥ 

Anmeld

4. september 2014

Pigent

Anonym skriver:

Hej alle Jeg er gravid og venter mit første barn.. Kæresten og jeg synes det er sjovt, at finde potentielle navne til vores kommende barn.. Hvorfor jeg synes det kunne være spændende at høre jeres meninger om de navne, der pt står på listen... :-)

Der kan sættes flere krydser

Sophia, Iben,Elliot og Theodor kan jeg godt lide

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar og sikke mange der har stemt!  

Spændende og sjovt at se og høre hvad andre tænker om navnene og afstemningen ligger ret meget op af vores egne favoritter...  

Min egne favoritter er Iben og til en dreng Elliot... 

Tak igen 

Anmeld

5. september 2014

Snorkfrøkenen

M_V skriver:

Iben og Thedor er mine favoritter Begge navne er nogle, som jeg selv kunne finde på at bruge.

Det var også de to navne, jeg stemte på.

TS: Jeg bryder mig personligt ikke om Maximilian, men jeg er nok også farvet af, jeg kender en voksen mand med navnet, som ligner Dr. Evil fra Austin Powers. 

Anmeld

5. september 2014

lille-fisen

åh Theodor er simpelthen det sødeste navn! 

Men er også farvet af at have passet en dejlig dreng ved det navn - i daglig tale blev han bare kaldt Theo. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.