navne, kan i lide dem? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket pige og drenge navn kan i bedst lide? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.445 visninger
16 svar
2 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle Jeg er gravid og venter mit første barn.. Kæresten og jeg synes det er sjovt, at finde potentielle navne til vores kommende barn.. Hvorfor jeg synes det kunne være spændende at høre jeres meninger om de navne, der pt står på listen... :-)

Der kan sættes flere krydser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej alle Jeg er gravid og venter mit første barn.. Kæresten og jeg synes det er sjovt, at finde potentielle navne til vores kommende barn.. Hvorfor jeg synes det kunne være spændende at høre jeres meninger om de navne, der pt står på listen... :-)

Iben.

Til drenge elsker jeg Max, men er ikke glad for Maximillian, så jeg har stemt Elliott.

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Iben.

Til drenge elsker jeg Max, men er ikke glad for Maximillian, så jeg har stemt Elliott.

Max har vi faktisk også haft snak om, syntes dog det gerne måtte være lidt længere Elliot synes jeg er et helt fantastisk navn... Men det bliver så spændende at se om nogle af alle de ideer man har, overhovedet passer til babyen, når han /hun kommer ud ... :-) 

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

4. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Iben og Thedor er mine favoritter Begge navne er nogle, som jeg selv kunne finde på at bruge.

Anmeld

4. september 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg har stemt Iben, Elliot og Theodor

Er ikke så vild med Maximilian og jeg synes at Sophia er ved at være godt brugt

Anmeld

4. september 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg har stemt Theodor. Ingen af pigenavnene falder i min smag, dåser her jeg ikke stemt nogen.

Anmeld

4. september 2014

Frk.S

Jeg har stemt Sophia og Maximilian. 

Min nevø hedder  Maximilian, men bliver altid  bare kaldt Max. 

Anmeld

4. september 2014

Mami

Jeg har stemt Elliot  

bryder mig ikke om nogen af de andre navne

Anmeld

4. september 2014

thedreamer

Jeg er vild med Iben og SoFia ;-)

Anmeld

4. september 2014

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har stemt Sophia og Elliot. Det er de navne jeg kan lide Theodor bryder jeg mig ikke om, men Theo synes jeg derimod er virkelig sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.