Min dreng på 8 uger puttes i soveværelset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Sitrani

san skriver:

Han sover sammen med mig i sengen hele natten... 

Der er da også rigtig fint. .. men synes stadig, efter min mening, at det er meget tidligt at øve at han skal falde i søvn selv på den måde.... men børn er selvfølgelig forskellige.... men 8 uger.. det er tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som jeg læser det, så ligger han jo ik alene og græder sig selv i søvn, du er hos ham til han sover. Jeg tænker ik at det er et problem, så længe du trøster ham, gir ham tryghed og mad. 

Har flere veninder hvis børn har sovet på den måde, fra de var ca den alder! Vh stine

Anmeld

3. september 2014

Snevejr84

san skriver:

Jeg går tur med barnevognen hverdag, og der sover han selvf. Han sover også sammen med mig i sengen on natten da han vågner hver anden time og skal ammes.. Han falder ikke i søvn når vi ammer, og har sovet rigtig dårligt lige fra starten.. Hans længeste lur både om natten og dagen er på to timer, og det er for lidt siger Sundhedsplejsken, så nu supplere vi med en flaske efte amningen og nu tager han en lur om dagen på 3 timer.. Han kan ikke ligge i stuen fordi han bliver hurtig overtimuleret af fjernsynet og lyset og har brug for fred og det han kender.. Det r Sundhedsplejsken der sagde at jeg skulle begynde at putte ham sådan, for man kunne lige så godt begynde at vende ham fra st skulle blive vugget rund i armene.. 

Det er ikke altid man skal lytte til de sper men følge hvad der rigtig for ens barn hvis du gerne vil amme kan du jo også prøve at sætte produktion op så der er mere mælk.

Anmeld

3. september 2014

Skouboe

Jeg ville putte ham i liften i soveværelset og så sidde ved ham med en hånd på ham indtil han sov og så gå - og selvfølgelig komme igen hvis han kalder.

Begge mine børn har altid haft svært ved TV og lys osv fra de var helt spæde. De er lynhurtigt blevet overstimuleret, og så var den eneste måde at gå i cirkler i et mørkt rum med et barn på armen, nogen gange i timer. Derfor har vi altid praktiseret at ungerne enten lå i liften ude i den mørke gang eller i soveværelset alt efter hvilken etage vi andre opholdt os på.

Anmeld

4. september 2014

san

Snevejr84 skriver:

Det er ikke altid man skal lytte til de sper men følge hvad der rigtig for ens barn hvis du gerne vil amme kan du jo også prøve at sætte produktion op så der er mere mælk.

Jeg ammer stadig fuldt ud, men for at være helt sikker på han er mæt laver jeg 100 ml til ham, og her tager han måske 30 ml.. Og det er kun en om morgenen og en til natten... 

Anmeld

4. september 2014

os2

Jeg mener at han er for lille til at du kan bruge putteritualet på denne måde. Han har stadig brug for meget tryghed og nærvær. Men det er også bare min mening  

Her ammer jeg min søn i søvne, eller giver ham sut og vugger ham på armen indtil han sover. ( tager normalt ikke ret lang tid) eller sidder ved ham når han ligger i vuggen med en hånd på ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.