san skriver:
Jeg går tur med barnevognen hverdag, og der sover han selvf. Han sover også sammen med mig i sengen on natten da han vågner hver anden time og skal ammes.. Han falder ikke i søvn når vi ammer, og har sovet rigtig dårligt lige fra starten.. Hans længeste lur både om natten og dagen er på to timer, og det er for lidt siger Sundhedsplejsken, så nu supplere vi med en flaske efte amningen og nu tager han en lur om dagen på 3 timer.. Han kan ikke ligge i stuen fordi han bliver hurtig overtimuleret af fjernsynet og lyset og har brug for fred og det han kender.. Det r Sundhedsplejsken der sagde at jeg skulle begynde at putte ham sådan, for man kunne lige så godt begynde at vende ham fra st skulle blive vugget rund i armene..
Det er simpelthen noget vrøvl fra din SP side
Håber virkelig der er mere grund end at han ikke sover lange lure.
Trives han ikke? Tager han ikke på?
Det eneste han har brug for er dig og tryghed. Jeg har på intet tidspunkt haft problemer med at få min store til at sove i egen seng eller værelse selvom hun stort set sov PÅ mig de første 5 mdr. Hun sov generelt bare dårligt

og det er altså en skrøne at flaske børn sover bedre, Ella sov elendigt trods flasken.
Min pige på 9 uger sover altså heller ikke sammenhængende lure, men hun er glad og tilfreds alligevel
Anmeld