Allerede skruk igen - baby på to mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. september 2014

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby brugere

Er der andre end mig, som blev skrukke igen en - tre måneder efter fødslen?

Årh. Savner sparkene i maven. Glæden til at se den lille ny. Fødslen. Ja bare generelt det hele :I

Men der kommer desværre til at gå noget tid inden vi går igang, hvis vi overhovedet skal have en mere :s

Del gerne jeres tanker og erfaringer efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Årh. Savner sparkene i maven. Glæden til at se den lille ny. Fødslen. Ja bare generelt det hele :I

Men der kommer desværre til at gå noget tid inden vi går igang, hvis vi overhovedet skal have en mere :s

Nej, sådan har jeg slet ikke haft det så tidligt! 

Men selvfølgelig vokser de alt for hurtigt og det føles altid lidt skræmmende at tænke "hvad nu hvis jeg ikke prøver at have en lille baby igen"... sådan vil jeg nok have det denne gang, da jeg umiddelbart regner med at jeg får mit sidste barn om små to måneder. Det føles lidt trist at vide det er sidste gang 

Hvis du kan mærke at du skal have flere, så synes jeg bare du skal nyde at du stadig har en nuttet lille baby og så kommer du jo til at prøve graviditet mv. igen 

Anmeld

2. september 2014

Anna2706

Anonym skriver:

Nu er min søn godt nok snart 12 måneder, men har det præcis som dig! Er så skruk, og har været det de sidste 6 måneder Savner også følelsen af at være gravid og sparkene og ja fødslen Men vi venter også 2-3 år før vi gør i gang med nr 2 

Anmeld

2. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

JA! Jeg var skruk en time efter fødslen 

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Nej, sådan har jeg slet ikke haft det så tidligt! 

Men selvfølgelig vokser de alt for hurtigt og det føles altid lidt skræmmende at tænke "hvad nu hvis jeg ikke prøver at have en lille baby igen"... sådan vil jeg nok have det denne gang, da jeg umiddelbart regner med at jeg får mit sidste barn om små to måneder. Det føles lidt trist at vide det er sidste gang 

Hvis du kan mærke at du skal have flere, så synes jeg bare du skal nyde at du stadig har en nuttet lille baby og så kommer du jo til at prøve graviditet mv. igen 

Hehe. Jeg er skruk men ved det er bedst at vente jeg kan sagtens følge dig i at det er lidt ttrist, når man ved det den sidstr :/ 

Men ja jeg nyder barnet i fulde drag; )

Tak for din erfaring.  

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Nu er min søn godt nok snart 12 måneder, men har det præcis som dig! Er så skruk, og har været det de sidste 6 måneder Savner også følelsen af at være gravid og sparkene og ja fødslen Men vi venter også 2-3 år før vi gør i gang med nr 2 

Det er rart at der ernogen der har det som mig. Dog er der nogle måneder til forskel

Her går der også nogle år. Hvis der overhovedet kommer en toer

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

martsmoar skriver:

JA! Jeg var skruk en time efter fødslen 

Det underligt man kan blive det så hurtigt igen hihi

Anmeld

2. september 2014

MorTilSnartFire <3

jeg var skruk hurtigt efter min første kom Da han var 8 mdr. ventede jeg nr.2
Efter nr. 2 gik der dog 3år, før vi skulle prøve igen. men skruk var jeg efter kort tid - også med nr.2

Anmeld

2. september 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Jep jeg var enormt skruk kort efter jeg havde født Isabella. Og var det indtil hun var ca 8-9 mdr. Og så var det faktisk først da hun blev omkring de 2 år jeg blev skruk igen. Men tror det er fordi jeg synes det var super nemt indtil hun netop blev de 8-9 mdr gammel

Anmeld

2. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Det underligt man kan blive det så hurtigt igen hihi

Jeg følte det var pga. al den her enorme mængde af kærlighed jeg pludselig følte til mit barn, at jeg ligessom ikke kunne få nok.

Holder mig dog på måtten, vil gerne nyde hende alene lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.