Update på alle mine plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Christine

Kay skriver:

Ja det er lidt frustrerende men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre andet end at vente på veer som de siger

Nej, det forstår jeg godt. Så er der nok ikke andet at gøre end at sove når du kan, så du er frisk nok til hvis hun pludseligt melder sin ankomst 

Det er jo godt at du er nået så langt som du er, hun er jo stort set klar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Kay

Sujan skriver:

Føler med dig...

Har haft strenge plukkeveer i 3-4 dage nu, men bliver ved at gå i sig selv igen. Er dog 38+0 og hun har siddet fast siden uge 28...

Men er hårdt for kroppen og trættende...

Jo tak husker det tydeligt fra sidst... Elnas fødsel startede jo med plukveer 40+0 og jeg fødte om morgenen 41+1 det er så hårdt for kroppen, især fordi den jo ikke engang får hvile om natten

Er så øm i min mave og i mit skamben da jeg jo er en del hypermobil så når hun bevæger sig

Anmeld

2. september 2014

Kay

Christine skriver:

Nej, det forstår jeg godt. Så er der nok ikke andet at gøre end at sove når du kan, så du er frisk nok til hvis hun pludseligt melder sin ankomst 

Det er jo godt at du er nået så langt som du er, hun er jo stort set klar 

Ja heldigvis da sover så tit og så meget jeg kan

Anmeld

3. september 2014

Christine

Kay skriver:

Ja heldigvis da sover så tit og så meget jeg kan

Det lyder godt 

Anmeld

3. september 2014

MorTilSnartFire <3

Hej 

Jeg er 36+4 i dag og i sidste uge torsdag, var jeg vws Jordmoder, der fortalte mig, at jeg skulle slappe så meget af som muligt (har to krudtugler i forvejen) og lave absolut ingenting, indtil jeg minimum er 37+0, grundet alle de forfærdelige plukveer og bækkenløsning jeg har. 

Tror bestemt du skal slappe af, specielt når du ikke er længere end du er 

Anmeld

3. september 2014

Kay

Sabrina17 skriver:

Hej 

Jeg er 36+4 i dag og i sidste uge torsdag, var jeg vws Jordmoder, der fortalte mig, at jeg skulle slappe så meget af som muligt (har to krudtugler i forvejen) og lave absolut ingenting, indtil jeg minimum er 37+0, grundet alle de forfærdelige plukveer og bækkenløsning jeg har. 

Tror bestemt du skal slappe af, specielt når du ikke er længere end du er 

Det er godt nok underligt at man får så forskellige beskeder

Anmeld

3. september 2014

MorTilSnartFire <3

Kay skriver:

Det er godt nok underligt at man får så forskellige beskeder

Uanset hvad, er det en god ide at slappe af. Plukveer forekommer ved mange, men nogle får dem som en advarsel om, at man skal tage den med ro 

Anmeld

4. september 2014

Kay

Sabrina17 skriver:

Uanset hvad, er det en god ide at slappe af. Plukveer forekommer ved mange, men nogle får dem som en advarsel om, at man skal tage den med ro 

Ja men jeg får dem jo selvom jeg har ligget hele dagen på sofaen og kun været oppe når jeg skulle tisse... jeg får dem om natten jeg kan ikke slappe mere af end det

Anmeld

4. september 2014

Kay

Når har heller ikke født i nat selvom jeg havde nogle opstarts veer i går, måtte stå op et par gange og vrikke frem og tilbage som er den måde jeg bedst arbejder med veer nå men det ser ud til at vi napper en dag til  (ja ved ikke hvorfor jeg går ud fra at fødslen starter om natten )

Anmeld

4. september 2014

LinLin

Kay skriver:

Når har heller ikke født i nat selvom jeg havde nogle opstarts veer i går, måtte stå op et par gange og vrikke frem og tilbage som er den måde jeg bedst arbejder med veer nå men det ser ud til at vi napper en dag til  (ja ved ikke hvorfor jeg går ud fra at fødslen starter om natten )

Jeg står op hver morgen og tænker "nå, det bliver ikke i dag" fordi begge drenges fødsler er startet 5.30 (hhv vandafgang og veer)

Hun må da også lige vente 1 1/2 uge mere her men SÅ må hun altså også godt komme!!
Håber din også bliver derinde liiiidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.