Update på alle mine plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
23 svar
5 synes godt om
2. september 2014

Kay

Jeg har jo haft plukveer siden fredag, der er allerMax 30 min i mellem... 

Nogle gør ondt og jeg har meget tyngde ned af... snakkede med fødegangen søndag, og de var ikke nervøse,

I dag har jeg så været et smut forbi lægen for at sikre at der ikke var en blærebetændelse... og der ser ikke ud til at være noget 

Hun mærkede også lige på maven, lillesøster står langt nede og næsten fast maven er også sunket lidt... jeg fortalte at jeg en uge op til Elnas fødsel havde det nøjagtig på samme måde som jeg har haft det siden fredag... 

Og lægen siger at min krop forbereder sig til fødslen og der nok ikke går så længe igen... 

Jeg er jo 34+0 i dag så ja jeg har en ide om at jeg føder fredag ikke at jeg ønsker at føde for tidligt, men bare de fornemmelse jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Dejligt der ikke var noget galt

Anmeld

2. september 2014

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

Nogle gør ondt og jeg har meget tyngde ned af... snakkede med fødegangen søndag, og de var ikke nervøse,

I dag har jeg så været et smut forbi lægen for at sikre at der ikke var en blærebetændelse... og der ser ikke ud til at være noget 

Hun mærkede også lige på maven, lillesøster står langt nede og næsten fast maven er også sunket lidt... jeg fortalte at jeg en uge op til Elnas fødsel havde det nøjagtig på samme måde som jeg har haft det siden fredag... 

Og lægen siger at min krop forbereder sig til fødslen og der nok ikke går så længe igen... 

Jeg er jo 34+0 i dag så ja jeg har en ide om at jeg føder fredag ikke at jeg ønsker at føde for tidligt, men bare de fornemmelse jeg har

Håber lillesøster havde tænkt sig og blive inde nogle uger endnu eller ihvertfald bare til 37+0

Anmeld

2. september 2014

Kay

Wampires skriver:

Dejligt der ikke var noget galt

Ja det er dejligt at vide at alt ser fint ud trods alt og så er jeg jo forbi de 34 uger men hun måtte gerne vente 2-3 uger endnu

Anmeld

2. september 2014

Kay

MiichellaMalou skriver:

Håber lillesøster havde tænkt sig og blive inde nogle uger endnu eller ihvertfald bare til 37+0

Ja ville være rart med 2-3 uger mere... man har jo lov at håbe

Anmeld

2. september 2014

Christine

Kay skriver:

Fik du ikke at vide at du skal hvile en masse mv. ? Er det bare din praktiserende læge der har sagt dette? Jeg synes du skal kontakte fødegangen hvis du er bekymret. For selv om du nærmer dig termin, så ville baby nok nyde rigtigt godt af et par uger eller 3 mere i hulen 

Det er ikke alle praktiserende læger der ved ret meget om den slags 

Anmeld

2. september 2014

Kay

Christine skriver:

Fik du ikke at vide at du skal hvile en masse mv. ? Er det bare din praktiserende læge der har sagt dette? Jeg synes du skal kontakte fødegangen hvis du er bekymret. For selv om du nærmer dig termin, så ville baby nok nyde rigtigt godt af et par uger eller 3 mere i hulen 

Det er ikke alle praktiserende læger der ved ret meget om den slags 

Snakkede med fG i søndags, og fik afvide at jeg intet kunne gøre, og ude det de også kommer om natten og dem der gør ondt vækker mig, virker det ikke at slappe af siger de, så de vil ikke gøre noget... jeg skal tage det som en oplevelse sagde de

Anmeld

2. september 2014

Christine

Kay skriver:

Snakkede med fG i søndags, og fik afvide at jeg intet kunne gøre, og ude det de også kommer om natten og dem der gør ondt vækker mig, virker det ikke at slappe af siger de, så de vil ikke gøre noget... jeg skal tage det som en oplevelse sagde de

Øøøøøh... ja okay    Det var da lidt en mærkelig ting at sige!

Men det er da bare rigtigt irriterende at der ikke er noget at gøre, når du også har ondt.

Så kommer hun vel når hun kommer 

Anmeld

2. september 2014

Kay

Christine skriver:

Øøøøøh... ja okay    Det var da lidt en mærkelig ting at sige!

Men det er da bare rigtigt irriterende at der ikke er noget at gøre, når du også har ondt.

Så kommer hun vel når hun kommer 

Ja det er lidt frustrerende men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre andet end at vente på veer som de siger

Anmeld

2. september 2014

Sujan

Kay skriver:

Ja det er lidt frustrerende men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre andet end at vente på veer som de siger

Føler med dig...

Har haft strenge plukkeveer i 3-4 dage nu, men bliver ved at gå i sig selv igen. Er dog 38+0 og hun har siddet fast siden uge 28...

Men er hårdt for kroppen og trættende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.