Fødselsforberedelse anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
13 svar
1 synes godt om
2. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Venter mit andet barn og det er efterhånden snart 3 år siden at min førstefødte kom til verden. Fødsel endte i aks hvor jeg var i fuld narkose og amningen gik ikke godt. 

Jeg er i tvivl om jeg skal deltage i fødselsforberedelse også denne her gang samt "undervisning" i amning?  Hvad har jer der har født flere gange gjort?? Er det spild af tid at deltage igen eller er det godt nok at få det hele frisket op igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Venter mit andet barn og det er efterhånden snart 3 år siden at min førstefødte kom til verden. Fødsel endte i aks hvor jeg var i fuld narkose og amningen gik ikke godt. 

Jeg er i tvivl om jeg skal deltage i fødselsforberedelse også denne her gang samt "undervisning" i amning?  Hvad har jer der har født flere gange gjort?? Er det spild af tid at deltage igen eller er det godt nok at få det hele frisket op igen?

Deltog kun første gang... Men det afhænger jo af hvad du selv føler

Anmeld

2. september 2014

LJMNA

Jeg har aldrig været til det.

Første gang kunne jeg kun komme til fødselsforberedelses for unge mødre og der kunne jeg ikk ha min mand med, for i følge min jd havde de fleste unge mødre jo ikk sådan en.. Øhh nå!

Amning har for mig aldrig været nødvendig da jeg desværre har en knude der lukker af for Mælkevejen.
Men ville klart ha valgt det til hvis jeg kunne amme, syns tit man hører at det med at få amningen op at kører er mega svært og hårdt.

Anmeld

2. september 2014

Sujan

Omsorgsgiver skriver:

Har termin om 2 uger og har faktisk ikke fået det tilbudt denne gang

Anmeld

2. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang jeg var gravid gik vi til fødselsforberedelse. Dog endte jeg med aks 6 uger før termin, så der havde jeg slet ik bruge for den Info vi havde fået osv.

Anden gang valgte vi det fra, da vi jo havde været igennem det første gang. Fødte alm og tænker ik at jeg har manglet det. Vh stine

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Er anden gangs, og valgte alt sådan noget fra første gang..

Det vil jeg også denne gang, dog er min jm MEGET imod det... samt at hun mener at min kæreste der første gangs far, bør gå til det ene eller andet... 

Hverken han eller jeg har interesse i det.... og meddelte hende faktisk sidste gang(som også var min første ved jm) at blev hun ved og ikke respektrede vores ønsker, ja så behøvede hun ikke afsætte flere tider til mig

Anmeld

2. september 2014

sne190810

Omsorgsgiver skriver:

Hvis du føler et behov for at på opfrisket viden, eller tilegne dig ny viden omkring det syntes jeg da du skal komme afsted :-)
Man kan jo altid melde fra, hvis nan finder ud af det ikke er noget for en alligevel.

Jeg tror godt jeg selv kunne finde på at tage afsted.

Anmeld

2. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nystart skriver:

Er anden gangs, og valgte alt sådan noget fra første gang..

Det vil jeg også denne gang, dog er min jm MEGET imod det... samt at hun mener at min kæreste der første gangs far, bør gå til det ene eller andet... 

Hverken han eller jeg har interesse i det.... og meddelte hende faktisk sidste gang(som også var min første ved jm) at blev hun ved og ikke respektrede vores ønsker, ja så behøvede hun ikke afsætte flere tider til mig

Hold da op!!! Sikke en forfærdelig jm!!!  Min jm tilbød mig det bare og sagde at jeg kunne tænke over det men at det altså kun er tilbud. At din jm. reagerede som hun gjorde er jo fuldstændig uprofessionelt!! 

Anmeld

2. september 2014

Mor til Ella

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har aldrig været til det, det er ikke et tilbud på mit fødested.

Men kan heller ikke se hvad det skulle have gavnet mig nu her bagefter. Tror jeg ville være blevet meget nervøs over at vide for meget.

Men jeg føder åbenbart også nemt....

Så gør hvad du føler for

Anmeld

2. september 2014

SandraXOXO

Både første og andengang blev jeg tilbudt noget som kun var for 'unge og andre udsatte mødre' og som om det ikke var en fornærmelse nok, måtte min mand ikke deltage fordi de andre mødre så ville blive kede af det fordi de fleste af dem ingen mand havde. Jøses! Det takkede vi så nej til og brugte istedet internettet til at læse en masse. Føler ikke jeg gik glip af noget. :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.