Kombivogn til lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Sunsmile

ønskebørn74 skriver:

De har et showroom i KBH. Der kan du prøve om den kan komme i bilen..

Fedt, jeg så på siden at de havde vogne i næsten alle farver. Det sys jeg er vildt fedt, så må lige få snakket med dem, så vi kan få købt en vogn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

Fedt, jeg så på siden at de havde vogne i næsten alle farver. Det sys jeg er vildt fedt, så må lige få snakket med dem, så vi kan få købt en vogn :-)

Og ellers er min den lækreste.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2014

Sunsmile

ønskebørn74 skriver:

Og ellers er min den lækreste.. 

Den ser rigtig fed ud, tænker at den også findes i single udgave. Men hvor smart at de kan sidde overfor hinanden :-)

Anmeld

3. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

Den ser rigtig fed ud, tænker at den også findes i single udgave. Men hvor smart at de kan sidde overfor hinanden :-)

Det er en vogn der er begge dele.. Så nu og her køber du vognen og barnevogns kassen og får et sæde med til senere.. Når så i får et barn til, køber du bare de ekstra arme/adapter og så kan det sæde du har bruges som søskende sæde.. Hvis du så får brug for et ekstra sæde køber du bare det til.. Så denne vogn er i længden den mest økonomiske.. Og den kan med garanti være i din bil.. 

Anmeld

3. september 2014

BA

Jeg kan varmt anbefale kombivognen fra flip flap, vi har været så glade for vores. Kvaliteten er god og det er prisen jo også og så vil jeg anbefale at prøve at se om de forskellige kombivogne kan stå med stellet i barnevognskassen i din bil. Jeg har syet et betræk til at ligge i kassen og så sætter jeg bare stellet, med snavsede hjul og det hele op i, det er så nemt og hvis man ikke kan sy, kan man jo bare købe et ekstra regnslag og bruge

Anmeld

3. september 2014

Sunsmile

Mange tak, virkelig god inspiration så nu glæder jeg mig helt til at kigge på barnevogn igen

Anmeld

3. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

Se på kollagen.. Der er den også vist som single..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.