Kombivogn til lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
16 svar
5 synes godt om
1. september 2014

Sunsmile

Jeg vil rigtig gerne ha en kombivogn, men jeg har en lille bil. Da bilen snart er færdigbetalt, bil vi gerne beholde den og så evt gi lidt mere for en kombivogn som kan være i bilen.

Jeg har en Nissan pixo (samme slags som suzuki alto).

Hvad har Jer med en lille bil brugt, er der noget I kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Pigent

Sunsmile skriver:

Jeg vil rigtig gerne ha en kombivogn, men jeg har en lille bil. Da bilen snart er færdigbetalt, bil vi gerne beholde den og så evt gi lidt mere for en kombivogn som kan være i bilen.

Der er den der hedder Seed Pli

Anmeld

2. september 2014

LJMNA

Vi har haft, Quinny speedi sx og en emmaljunga edge duo combi, i vores Suzuki alto

Anmeld

2. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

Har du kigget på flipflap.dk

Anmeld

2. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

Min vogn kan også være i. Baby jogger City select også en kombi..

Anmeld

2. september 2014

Sunsmile

Tak for de gode bud, nu er der da lige en masse der skal kigges nærmere på :-)

Anmeld

2. september 2014

Sunsmile

ønskebørn74 skriver:

Har du kigget på flipflap.dk

Jeg har kigget lidt på siden, men iiih det der med at sku kigge på mål og så ikke være helt sikker på om det kan være i bilen. Må ud og prøve nogle vogne.

Anmeld

2. september 2014

LJMNA

Sunsmile skriver:

Jeg har kigget lidt på siden, men iiih det der med at sku kigge på mål og så ikke være helt sikker på om det kan være i bilen. Må ud og prøve nogle vogne.

Du kan ringe til dem, de er simpelthen så søde at snakke med og viser/prøver gerne de forskellige vogne i din bil. (Desværre er det jo kun i Kbh)

Anmeld

2. september 2014

ønskebørn74

Sunsmile skriver:

De har et showroom i KBH. Der kan du prøve om den kan komme i bilen..

Anmeld

2. september 2014

Sunsmile

LJMNA skriver:

Du kan ringe til dem, de er simpelthen så søde at snakke med og viser/prøver gerne de forskellige vogne i din bil. (Desværre er det jo kun i Kbh)

Tak det lyder godt, det er ikke helt umuligt at komme til kbh, da jeg arbejder i sydhavnen. Men det ku da være jeg sku prøve at ringe først :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.