1. dag i bh! shit!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Hehe, nej, ved godt det ikke er så lige til men han har ret meget gåpåmod, og pædagogen mente absolut han nok skulle falde godt til allerede efter 30min, hvor han rullede rundt på gulvet og lejede skyde-leg

jeg tænker egentlig at han godt ville kunne det. Problemet er nok mere at jeg ikke ved hvornår de første kører hjem igen. Han bliver jo nok bombet og tænker det ikke lige er dén dag han også skal puttes der for første gang.  Det sgu lidt svært at vurdere synes jeg. 

Kunne du ikke hente ham når de kommer tilbage? eller skal han puttes på turen? (Nogle børnehaver har popup-telte med til middagsluren)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Kunne du ikke hente ham når de kommer tilbage? eller skal han puttes på turen? (Nogle børnehaver har popup-telte med til middagsluren)

Jo, hvis det var efter frokost. Men det er jeg ikke rigtig klar over om det er. Fik bare at vide at hvis vi ville køre med dem derud i bussen, så var vi jo "bundet" til at vente til den første busfuld kørte hjem igen.  Om det så er efter frokost eller først om eftermiddagen ved jeg ikke. 

Anmeld

1. september 2014

LineSchack

Det blir bedre, selvom det er hårdt.
Prøvede noget lign med min datter. Hun skulle skifte vs da hun var 19mdr og hun havde gået i den anden siden hun var 9mdr.
I den nye vs var de enormt struktureret og de skulle sidde stille og synge 30min hver morgen. Hun græd og græd for hun var vanft til bare at måtte lege når hun mødte. Det var vanvittig hårdt at se hende blive så ulykkelig fordi hun var jo bare nysgerrig og ville lege. Jeg hadede mig selv for at have taget beslutningen. Og græd hver aften i en uge. Men idag, har hun næsten gået i den nye i et år, og jeg elsker den. Er så glad for min beslutning. Hun har udviklet sih utrolig meget fordi hun går der og de er så struktureret. Hun ku k sige et ord før, hun plapre løs nu. Så helt klart den bedsre beslutning jeg ku ha taget for hende.
så det blir med al sandsynlighed meget bedre bade du og din søn skal jo lige vende sig til det hele.. et skift r svært med nye rutiner.
Held og lykke, håber det blir en dejlig oplevelse for din søn.

Anmeld

2. september 2014

vitapigen

Mor11 skriver:

Jaa, jeg er heller ikke i tvivl om at det nok skal blive bedre. Det var bare lige en lidt overvældende 1.dag  

gik dit barn fra dagpleje eller vuggestue?  

Hun gik i dagpleje og var/er en meget forsigtig pige... Dog synes jeg det går rigtig godt... Hun er i hvert fald ikke ked af at blive afleveret når først hun er ved en voksen

Anmeld

2. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
vitapigen skriver:

Hun gik i dagpleje og var/er en meget forsigtig pige... Dog synes jeg det går rigtig godt... Hun er i hvert fald ikke ked af at blive afleveret når først hun er ved en voksen

Nu er 2. Dag overstået og det gik 10000x bedre end igår!

Da vi kom var de i fuld gang på legepladsen, så min søn tog en pædagog i hånden og gik lidt rundt mens jeg gik ind med madpakke osv. Da jeg kom ud drønede han rundt på en cykel og så så jeg ham ellers ikke ret meget før han lige skulle vise mig sandkassen

vi blev enige om (pædagogen og jeg) at han klarede det så fint uden mig "på slæb" så vi ville lade ham klare spisesitustionen helt uden mig i huset, jeg VED jo også at han er meget mere pylret når jeg er tilstede. Og det gik bare SÅ godt! Han var blevet skiftet, vasket fingre, siddet fint på madrassen og sagt "ja" da hans navn blev råbt op til samling og han var bare hoppende glad da jeg kom tilbage! Så i morgen står den på en hel formiddag uden mig! Ovenikøbet på tur! Så henter jeg ham derude når de har spist.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.