Nu er vi hjemvendt fra 1. Dag i bh, sønnen sover sødt... Og jeg sidder og tuder!!! 
Fuck hvor var det hårdt! Jeg har AlDRIG været sådan en mor der græd når barnet græd, men idag skulle jeg seriøst tage mig sammen for ikkr at knække. Og tror også der nåede at trille en enkelt tåre.
For pokker da. Om det er rene hormoner eller hvad, det er jeg lidt i tvivl om.
Vi var der i 2,5time.
Det gik egentlig i store træk fint. Men de er godt nok store og selvhjulpne allesammen.! Min dreng var genert til at starte med, men løsnede hurtigt op overfor primærpædagogen og så tullede han egentlig og legede fint nok. Dog slog han sig hårdt 2gange og havde et sammenstød over en stol med en pige 1gang som også endte i gråd (megagråd).
Og derfra eskalerede det. Min dreng var ved at være godt mættet af indtryk da nogen begynder at snakke om mad, og min dreng har GLÆDET sig sådan til det her med madpakker, så han troede at det var NU! Men nej, ungerne skulle først : rydde op, nogen hentes ind, nogen skulle tisse, alle skulle vaske fingre, 2 skulle dække borde, så samles de på en madras for at blive råbt op og lige snakke lidt (fx om at der idag startede en ny dreng) og så bliver de kaldt op 2og 2 til at hente deres madpakker og drikkedunk og sætte sig. Når alle så er sat, bliver der sagt værsgo.! En MEGA lang seance for min lille trætte dreng der bare gerne villr op til det bord og spise sin mad!!! Så han brød fuldstændigt ulykkeligt sammen allerede under "rydde op" delen.. (Og her knækkede jeg så lidt) 
Vi fik så lov at sætte os op og gå igang mens de råbte børn op, og det hjalp heldigvis gevaldigt og han spiste så fint! Men puuuuha hvor skal de have meget tålmodighed de unger, og min skal jo også nok lære det.! Men lige nu er der godt nok mange og lange rutiner der skal læres for så lille et hoved synes jeg.!
Tror vi kommer lidt senere imorgen så han ikke når at blive SÅ træt inden madtid, for idag kunne han slet ikke magte alt det der liiiiige skulle overståes før de kunne gå igang. Og i morgen har vi begge set rutinerne og kan forhåbentlig bedre forudse hvad der skal ske.
Øj hvor var det bare meget nemmere dengang han startede i dp 
Anmeld