Gravid og update på Noel og Oscar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

morethanperfect

Babydrøm skriver:

Skønne billeder og tillykke med spiren

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

anonym10101

morethanperfect skriver:

Hej alle sammen <3

Så er jeg lidt tilbage igen , med lidt af hvert

Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3

Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn ..  Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang

Tillykke med den lille nye i maven 

Anmeld

1. september 2014

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hej alle sammen <3

Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3

Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn ..  Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang

Jubii - så kom det frem Endnu engang TILLYKKE SØDE og dejligt at høre om familie og ikke mindst billederne

Anmeld

1. september 2014

Moar2011

Hej alle sammen <3

Hvor længe har i været sammen inden du blev gravid !?

Stort TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.