Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babydrøm skriver: Skønne billeder og tillykke med spiren
Skønne billeder og tillykke med spiren
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hej alle sammen <3 Så er jeg lidt tilbage igen , med lidt af hvert Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3 Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn .. Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang
Hej alle sammen <3
Så er jeg lidt tilbage igen , med lidt af hvert
Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3
Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn .. Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang
Tillykke med den lille nye i maven
Hvor længe har i været sammen inden du blev gravid !? Stort TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128