Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen <3
Så er jeg lidt tilbage igen , med lidt af hvert
Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3
Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn .. Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hej alle sammen <3 Så er jeg lidt tilbage igen , med lidt af hvert Som de fleste ved , gik daniel og jeg fra hinanden sidste år , og jeg har nu fået mig en ny kæreste <3 Børnene er rigtig glade for ham , og det er jeg selvfølgelig også .. Her er lige lidt billeder af børnene , det er jo ved at være noget tid siden . Oscar blir 4 til nov. og Noel blir 2 den 30 sep. .. Udover det , kan jeg afsløre at jeg er gravid med mit 3. barn .. Er 8+3 i dag , og kvalmen og trætheden har for alvor meldt sig , desværre , for har jo en skole jeg blir nød til at passe .. Men jeg klarer den .. Det er jo ikke første gang
Skønne unger og tillykke med den lille spire
CarinaSB skriver: Skønne unger og tillykke med den lille spire
Taaak
Lotus86 skriver: Sikke en dejlig og overraskende update Stort tillykke med den nye graviditet
Sikke en dejlig og overraskende update Stort tillykke med den nye graviditet
Tudins tak
Miia90 skriver: Stort tillykke. Men nu igen. Du har altså sprunget mig over
Stort tillykke. Men nu igen. Du har altså sprunget mig over
Tusind tak smukke Heheh
Louise H. skriver: Stort tillykke med baby i maven hvor er det nogle skønne børn du har!
Stort tillykke med baby i maven hvor er det nogle skønne børn du har!
Taaak , og taaak
Skønne billeder og tillykke med spiren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128