Skift af modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Chris<3

Hej. 

Jeg vil høre om der er  nogen her inde der har erfaring med at skifte til et andet modermælkserstatnings produkt???

Jeg har Emma på knap 10 uger, som får 1 flaske om aftenen (nan) og hun har bøvlet  med maven og blev så anbefalet af sundhedsplejersken at skifte til allomin grøn syrnet, det har vi så købt men hun nægter at tage flasken nu, nogen der har prøver dette og ved om man bare skal forsætte med at prøve eller om vi skal gå tilbage til nan???  

Håber der nogen der kan hjælpe

Christina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Sandratoft

Chris<3 skriver:

Hej. 

Jeg vil høre om der er  nogen her inde der har erfaring med at skifte til et andet modermælkserstatnings produkt???

Jeg har Emma på knap 10 uger, som får 1 flaske om aftenen (nan) og hun har bøvlet  med maven og blev så anbefalet af sundhedsplejersken at skifte til allomin grøn syrnet, det har vi så købt men hun nægter at tage flasken nu, nogen der har prøver dette og ved om man bare skal forsætte med at prøve eller om vi skal gå tilbage til nan???  

Håber der nogen der kan hjælpe

Christina 

Hej christina, vil du ikke være med på vores fb gruppe? derr kan du stille spørsmål om alt mellem himmel og jord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.