Hvad forstår i ved : at sove igennem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
18 svar
23 synes godt om
31. august 2014

Diana2013

Ja hvordan tolker i, at sove igennem? Er det fra barnet bliver puttet, til i står op. Eller er det som sp helen Lynge fra 24- morgen? Jeg spørger lidt fordi jeg ikke ved om min 9 måneders dreng sover igennem. Han falder i søvn 18-18.30 vågner (sommetider kl 02 eller 04 og får en flaske )så står vi op mellem 5 og 07. Han spiser kl 16.30 og får en godnat flaske inden han sover. Undskyld roddet i teksten, men håber i forstår hvad jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Hulubulu86

Jeg regner at sove igennem som at babyen sover 4-5timer i streg uden at vaagne (saa er det ligemeget om det er 18-23 eller 24-05).

Det lyder som om du har en super-sover baby .

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Jeg synes "sove igennem" er 6-7 timer i træk...

Mine har været 3 og 4 mdr da de sov fra 23-6 ca...

Anmeld

31. august 2014

Happiness

Jeg ser det som at barnet sover fra det bliver lagt til næste morgen - uden mad

Min datter på 6mdr bliver lagt kl 19.00 og vi giver en flaske kl 22 (hun sover godt nok imens) og sover så til kl ca 6, hvor hun får en flaske, og sover så til en 8 tiden, hvor hun så får morgenmad. 

Jeg ser det ikke som at sove igennem endnu, da hun stadig får en godnatflaske

Min søn på 3år sover stort set aldrig igennem... Han vågner for det meste 1-6 gange hver nat, og står op kl 5-6 stykker.... Så jeg tror vi har laaaange udsigter for at være veludhvilet herhjemme 

Han har dog nogle dage hvor han sover fra 19.30-5-6.00. Dem nyder vi, men det er så ofte de dage Nikoline vælger at vågne en trilliard gange NØJ jeg glæder mig til en hel nat søvn på et tidspunkt... 

Anmeld

31. august 2014

StudPsyk

Jeg ser det som at de sover fra de bliver puttet til næste morgen uden at vågne, max for lige at få en sut.. I hvert fald når de har en hvis alder. Med mine unger, 1½ og 3 år, er det sådan jeg tænker det. Og de sover ikke igennem  

Anmeld

31. august 2014

Bell'star

UmmA skriver:

Jeg regner at sove igennem som at babyen sover 4-5timer i streg uden at vaagne (saa er det ligemeget om det er 18-23 eller 24-05).

Det lyder som om du har en super-sover baby .

Altså, iprincippet er det at sove igennem når det handler om de små, så er det når de sover minimum 5 timer i et hug, uden at vågne eller skulle have mad

Men altså, i mit hoved (eller måske nærmere min krop) er 5timer absolut ikke at sove igennem herhjemme.

Anmeld

31. august 2014

modesty

Diana2013 skriver:

Ja hvordan tolker i, at sove igennem? Er det fra barnet bliver puttet, til i står op. Eller er det som sp helen Lynge fra 24- morgen? Jeg spørger lidt fordi jeg ikke ved om min 9 måneders dreng sover igennem. Han falder i søvn 18-18.30 vågner (sommetider kl 02 eller 04 og får en flaske )så står vi op mellem 5 og 07. Han spiser kl 16.30 og får en godnat flaske inden han sover. Undskyld roddet i teksten, men håber i forstår hvad jeg mener

Hvorfor er det relevant at vide om han sover igennem eller ej? Specielt når du jo ovenikøbet ved hvad der "officielt" menes med at sove igennem. Så kan vores svar jo ikke være andet end subjektive.

I min bog sover mit barn ikke igennem hvis han vågner midt om natten - for så sover JEG ikke igennem. 

Anmeld

31. august 2014

Diana2013

modesty skriver:

Hvorfor er det relevant at vide om han sover igennem eller ej? Specielt når du jo ovenikøbet ved hvad der "officielt" menes med at sove igennem. Så kan vores svar jo ikke være andet end subjektive.

I min bog sover mit barn ikke igennem hvis han vågner midt om natten - for så sover JEG ikke igennem. 

Fordi at jeg er i tvivl om det er for længe uden mad om natten? Hvis han sidst får mad kl 18.00 og så først får morgenmad kl 06. Det er alligevel mange timer. Nu har min dreng haft en svær start, og er i tvivl om at vende ham fra med flasken de gange han vågner og vil have den. Andre gange vågner han ikke ? Men kan egentlig heller ikke se hvad relevant det er for dig at vide hvorfor jeg spørger om det jeg gør.

Anmeld

31. august 2014

Sitrani

Diana2013 skriver:

Fordi at jeg er i tvivl om det er for længe uden mad om natten? Hvis han sidst får mad kl 18.00 og så først får morgenmad kl 06. Det er alligevel mange timer. Nu har min dreng haft en svær start, og er i tvivl om at vende ham fra med flasken de gange han vågner og vil have den. Andre gange vågner han ikke ? Men kan egentlig heller ikke se hvad relevant det er for dig at vide hvorfor jeg spørger om det jeg gør.

Jeg synes at man sover igennem når man slet ikke vågner om natten... uanset alder....

Mht. om det er for længe uden mad, så vil jeg mene, at når han ikke er nyfødt mere, så skal han nok vågne og sige til, hvis han har brug for mad.. især hvis han får hvad han skal ha i løbet af dagen. ..

Anmeld

31. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes man sover igennem når de tager ca 6timer i streg uden mad. (Hvad der passer med min egen søvn) fx synes jeg min søn sov igennem da han kun vågnede kl 22-23 for at spise, og derefter sov videre til 6-7. Det var samme tidsrum som jeg selv sov i, så MIN søvn blev ikke forstyrret af at han spiste kl 22-23. deeeejligt ;-P 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.