Nyt tøj pige og dreng str. 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
606 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2009

LISBETH:-)

Så har jeg officielt lukket min netbutik

Og derfor har jeg ca. 700 dele tøj som jeg "bare" skal af med derfor sælges det til 50 kr. pr. del uanset før prisen.

Det er tøj af mærkerne: Ej sikke lej, Bombibitt, Alphabet, Babyface. Ballade, Blingo, Esprit, Freoli, Lupus et Agnus, Snoofs. Zizoo mfl billeder kan mailes hvis jeg får mail adresse og størrelser.

Ved køb af 5 stk tøj hvor du vælger størrelsen/størrelserne og jeg vælger modellen er prisen 35 kr. pr. stk.

Alt tøj er i en kvalitet som jeg selv kan stå inden for.

Jeg har også masser af hagesmækker som også sælges til 50 kr. stk fra elodie details de kan også sælges til 35 kr. pr. stk ubeset og ved køb af 3 stk eller mere.

Lisbeth
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

StineL

Jeg vil meget gerne købe følgende:
- Kortærmet body i str. 62 og str. 68
- Langærmet body i str. 92
- Røde bukser i str. 92
- Ej Sikke Lej langærmet bluse i str. 92

Du kan evt. maile til mig på stinelundsteen@privat.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2009

StineL skriver:

Jeg vil meget gerne købe følgende:
- Kortærmet body i str. 62 og str. 68
- Langærmet body i str. 92
- Røde bukser i str. 92
- Ej Sikke Lej langærmet bluse i str. 92

Du kan evt. maile til mig på stinelundsteen@privat.dk

Hejsa,

Jeg har abebodyen i str. 68 langærmet body har jeg kun i str. 62/68 og de røde bukser har jeg i str. 3 år men de er små i størrelserne. Ej sikke lej trøjen er udsolgt

Anmeld

23. august 2009

Susan1978

Lisbeth er det her shorts eller alm bukser? 

Anmeld

23. august 2009

Susan1978 skriver:

Lisbeth er det her shorts eller alm bukser? 

Hej Susan,

Det er 3/4 bukser

Lisbeth

Anmeld

23. august 2009

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Hej Susan,

Det er 3/4 bukser

Lisbeth

Det var synd..

jeg tænker jeg skal have lidt mere af dit lækre tøj.. men har rigeligt sommertøj nu, så er ved at samle ind til vinteren.

ville næsten være nemmere hvis jeg havde tid til at kigge forbi dig en dag og se hvad du har. Har så ondt af dig, at du skal bruge så meget tid på finde frem hvad du har.

kan nemli også rigtig godt lide din grønne hættetrøje her. jeg må lige prøve at se alle dine annoncer igennem.

du har ikke lagt noget af det på TS vel?

Anmeld

23. august 2009

Susan1978 skriver:

Det var synd..

jeg tænker jeg skal have lidt mere af dit lækre tøj.. men har rigeligt sommertøj nu, så er ved at samle ind til vinteren.

ville næsten være nemmere hvis jeg havde tid til at kigge forbi dig en dag og se hvad du har. Har så ondt af dig, at du skal bruge så meget tid på finde frem hvad du har.

kan nemli også rigtig godt lide din grønne hættetrøje her. jeg må lige prøve at se alle dine annoncer igennem.

du har ikke lagt noget af det på TS vel?

Du skal være mere end velkommen til at komme forbi. Har dog ikke ret meget tilbage. Den grønne hætte trøje har jeg 1 stk i str. 92 tilbage af. og oså det andet drenge tøj der her er billeder af, har jeg. Men så er det vist også det. Hvad str. bruger Ea? 110? Det har jeg meget lidt af, men ikke ret meget.

Anmeld

23. august 2009

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Du skal være mere end velkommen til at komme forbi. Har dog ikke ret meget tilbage. Den grønne hætte trøje har jeg 1 stk i str. 92 tilbage af. og oså det andet drenge tøj der her er billeder af, har jeg. Men så er det vist også det. Hvad str. bruger Ea? 110? Det har jeg meget lidt af, men ikke ret meget.

vi skal nok helt op i 116 til Ea.

ahh jeg er bange for at 92 måske er for småt til ham til vinter, han bruger nemli 92 nu i bluser, nogle endda 98.

Anmeld

24. august 2009

StineL

lisbeth2910 skriver:

Hejsa,

Jeg har abebodyen i str. 68 langærmet body har jeg kun i str. 62/68 og de røde bukser har jeg i str. 3 år men de er små i størrelserne. Ej sikke lej trøjen er udsolgt

Hej Lisbeth
Så skal jeg bare have abebodyen i 68 og de røde bukser i str. 3 år. Hun bruger ikke str. 2 år endnu, men så har vi dem da til næste år...
Super ærgerligt med Ej Sikke Lej blusen - det er bare så fed
Stine

Anmeld

24. august 2009

StineL skriver:

Hej Lisbeth
Så skal jeg bare have abebodyen i 68 og de røde bukser i str. 3 år. Hun bruger ikke str. 2 år endnu, men så har vi dem da til næste år...
Super ærgerligt med Ej Sikke Lej blusen - det er bare så fed
Stine

Hejsa,

Det er pakket til dig. Det bliver så 137 kr som du bare overfører til min kto

8113 0008819019

Og så skriv lige en bm til mig med din adresse

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.