(marts) Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.457 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina er begyndt, at vågne flere gange om natten, hvor hun ellers kun har vågnet en gang. Jeg har i dag givet hende en flaske vælling til natten, så jeg er spændt på, at se om hun så sover længere på den

Giver I andre vælling?

Kh.
Katja - Lina snart 5 mdr. og Luka 22 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Diana...

Jeg har gjort og de gange jeg gjorde det havet det den modsatte effekt at han vågnet endnu flere gange   Og sådan er det desværre for mange øv øv. Håber det virker for jer.

Knus Diana

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Her har Linus aldrig fået vælling, men hvis du i morgen fortæller at Lina har sovet igennem så vil jeg da fluks prøve det af, for vi er bare så trætte herhjemme og Linus vågner en gang i timen i øjeblikket . Hvad tid giver du hende den og hvor lang tid er der gået fra sidste måltid?

knus Michelle som er spændt på at høre om det virker

Anmeld

18. august 2009

louisepigen23

jeg har ingen erfaringer med det endnu da jeg først er begyndt at give Marcus vælling fra idag. så det bliver spændende at se... Men jeg giver ham halv vælling/ halv erstatning 2 af hans måltider... når han står op og det andensidste måltid..

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Jeg er så snu at give Julie en flaske vælling når jeg gør klar til at gå i seng... Og for det meste kan jeg håbe, at hun sover natten igennem...

Anmeld

18. august 2009

MoarHvidovre

Jeg håber ikke, at vællingen har den modsatte effekt  Jeg håber, at det virker for os

Jeg har givet hende en flaske vælling kl.20. Hun fik en almindelig flaske MME kl. 18.

Anmeld

18. august 2009

MoarLK

Lotus får en flaske vælling, når vi går i seng ved 23 tiden - og i de sidste 2 ugers tid har hun stort set sovet til kl. 5-6 om morgen.
Nogen gange vågner hun i løbet af natten, men så er det bare sutten hun mangler. Så for os har den en god effekt.....

Anmeld

19. august 2009

Mca<3

Nej jeg har heller ikke prøvet . Alexander får 1 portion grød om dagen omkring kl 20   Og så bliver han stadig ammet for resten ..  Kan se det ikke er sult han vågner af fordi vi var en tur forbi kiropraktoren igen i går og nu har han sovet i nat igen   Håber det virkede for jer ..

Anmeld

19. august 2009

louisepigen23

Marcus har hele tiden sovet helt til ved 7 tiden om morgenen og det har ikke ændret noget at han får vælling så det er jo dejligt

Anmeld

19. august 2009

MoarHvidovre

Så er natten gået og det var ikke fordi, at vællingen havde den største effekt på Lina.

Hun fik vælling kl. 20, en flaske kl. 1.45 og igen kl. 5.30. Hun får 180 ml. i sine flasker. Hun har fået en flaske igen her kl. 9.30 og sover nu.

Jeg tænker, at starte på grød på mandag når hun bliver 5 mdr. og håber, at det giver hende lidt mere "bund".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.