Vis mig din vinterjakke + støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. august 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej

er jeg sent ude? Har ikke købt vinterjakke og støvler til min søn på 2 år endnu.

vil du vise mig din søns/datters vinterjakke og støvler?

faldt for en hummel men så koster den 799, og pengene er ikke de største for tiden. Øv.. 

Så vis mig jeres hvilken har i og hvilken er godt mærke, både i støvler og jakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Clisolka

Jeg købte denne til min datter sidste år langt ind i sæsonen, fordi hendes anden jakke gik i stykker i lynlåsen. 

http://www.funsport.dk/didriksons-melvin-kids-set-fuchsia.html

Vinterstøvler er jeg stadig på udkig efter 

Til den lille har jeg til gengæld købt en brugt Hummel-flyverdragt. Jeg har overtaget en brugt vinterjakke til ham. Vinterstøvler har jeg ikke købt til ham, da han ikke går endnu, så indtil videre skal han bruge nogle Bundgaard prewalkers med overtræksfutter 

Anmeld

31. august 2014

Francisca

sommerc skriver:

Hej

er jeg sent ude? Har ikke købt vinterjakke og støvler til min søn på 2 år endnu.

faldt for en hummel men så koster den 799, og pengene er ikke de største for tiden. Øv.. 

Så vis mig jeres hvilken har i og hvilken er godt mærke, både i støvler og jakke

Jeg vil sige du er ikke sent ude jeg har købt vinterjakke og flyverdragt fandt begge på tilbud!
Jakken er fra Hummel normal pris 850kr jeg gav 425kr i magasin.
Flyverdragten er fra ver de terre gav 920kr den koster i år 1800kr fandt den i en butik i Virum som havde rester tilbage fra sidste år sat ned støvler regner jeg med bliver de leopard fra Angulus og vinterhue fra huttelihut. Venter til okt med at købe det sidste.
Hvis pengene ikke er så store så kig på name it de har fået super fint vintertøj i år sys jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2014

modesty

Hej

Du er ikke sent ude, medmindre du ville have været med på udsalgsbølgen.

Jeg købte den her til min søn, sat ned fra 1300 til 500. Den er virkelig lækker, men den er udsolgt nu.

http://www.miniature.dk/kalle-k-dutch-blue

Vi har haft Mini a Ture overtøj flere gange nu, og det er altid virkelig god kvalitet.

Jeg har købt brugt de andre år, dette er første år jeg køber nyt. Jeg vil hellere købe god kvalitet brugt end dårlig kvalitet nyt.

Sidste år havde min søn Angulus og Arauto RAP støvler (begge fundet på loppemarked i rigtig god stand). De var begge god kvalitet, så kan anbefale begge mærker.

Anmeld

31. august 2014

modesty

Nå ja, og så købte jeg et par skibukser i h&m på udsalg til 100 kr. som han kan bruge sammen med jakken.

Og denne flyverdragt til 300 kr. på lagersalg i foråret:

http://www.buksetrolden.dk/shop/brun-gul-flyverdragt-64503p.html

Jeg turde godt købe den allerede dér, fordi den var så billig så jeg kunne sælge den for det samme hvis han voksede fra den.

Anmeld

31. august 2014

IT-nørd

sommerc skriver:

Hej

I år blev det til Green Comfort Tex støvler med uldfor. Har ikke erfaringer med dette mærke, men de virker så lækre. Fik dem til 400 (sat ned fra 999). Brugte ellers Angulus de sidste to vintre og var meget glad for dem. 

Jakken er fra Miniature, også købt billigt på udsalg. Det blev også til et par sorte skibukser, også fra Miniature. 

Anmeld

31. august 2014

2babygirls

sommerc skriver:

Hej

Her faldt valget på hummel og ecco til begge piger.

Anmeld

31. august 2014

lineog4

Har den her flyverdragt til den mindste købt til 50%

http://www.reimashop.dk/Kategorier/Reima/Overtøj/Flyverdragter/Flyverdragter/Flyverdragt-Kiddo-Pleione/p/520126-6980

og skal ned og købe en brugt didricksson på tirsdag hvis ikke den er væk i genbrugsen

Liam på snart 7 har fået en didricksson jakke - fik den lidt billigere:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=1352&products_id=33281&osCsid=0da6668e53388eccee163d6e9fd1ef49

Støvler ved jeg ikke endnu, men tror Liam skal have sorell og den lille hmmm...

Dina på 11 der er vi kun i gang med overvejelserne for vi er ikke helt enige :-)

Anmeld

31. august 2014

AnnaK89

Carolina har fået dette indtil videre
Regner med at skulle have fat i et par overgangs sko/støvler også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.