Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt Signe, for sådan en har jeg selv, og så skal jeg jo være vild med navnet. I øvrigt - her hjalp det på overbevisningen, at det også er internationalt - Eric clapton har faktisk lavet et instrumental nummer med titlen Signe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tvebakken skriver: Jeg har stemt Signe, for sådan en har jeg selv, og så skal jeg jo være vild med navnet. I øvrigt - her hjalp det på overbevisningen, at det også er internationalt - Eric clapton har faktisk lavet et instrumental nummer med titlen Signe.
Ja, det skal man jo nok også have med i sine overvejelser idag.. At det skal kunne udtales på engelsk også
Frk_Louise skriver: Spørgsmålet siger lidt det hele Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide.. Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu..
Spørgsmålet siger lidt det hele
Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide..
Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu..
Pigent skriver: Cecilie, Katrine eller Signe
Cecilie, Katrine eller Signe
Det ser ud til, at Signe er det foretrukne hos mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128