Pigenavn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Tvebakken

Jeg har stemt Signe, for sådan en har jeg selv, og så skal jeg jo være vild med navnet.

I øvrigt - her hjalp det på overbevisningen, at det også er internationalt - Eric clapton har faktisk lavet et instrumental nummer med titlen Signe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Nadia&Daniel

Af de navne har jeg stemt Cecilie

Anmeld

31. august 2014

Frk_Louise

Tvebakken skriver:

Jeg har stemt Signe, for sådan en har jeg selv, og så skal jeg jo være vild med navnet.

I øvrigt - her hjalp det på overbevisningen, at det også er internationalt - Eric clapton har faktisk lavet et instrumental nummer med titlen Signe.

Ja, det skal man jo nok også have med i sine overvejelser idag.. At det skal kunne udtales på engelsk også 

Anmeld

31. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Frk_Louise skriver:

Spørgsmålet siger lidt det hele 

Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide.. 

Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu.. 

Elsker Navne der slutter med A : ) Så nu ved du hvad jeg har stemt på.

Anmeld

1. september 2014

Pigent

Frk_Louise skriver:

Spørgsmålet siger lidt det hele 

Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide.. 

Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu.. 

Cecilie, Katrine eller Signe

Anmeld

1. september 2014

Frk_Louise

Pigent skriver:

Cecilie, Katrine eller Signe

Det ser ud til, at Signe er det foretrukne hos mange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.