Pigenavn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket pigenavn kan i bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.448 visninger
15 svar
8 synes godt om
31. august 2014

Frk_Louise

Spørgsmålet siger lidt det hele 

Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide.. 

Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

EAF

Frk_Louise skriver:

Men jeg kan tilføje, at far hedder Martin og mor hedder Louise. Og vi er nu nede på de 5 navne her til vores pige - iblandt dem er der dog et, som mor er vild med og far absolut ikke kan lide og et, som far er vild med og mor absolut ikke kan lide.. 

Afstemningen er mest "for sjov" - ment sådan, at vi synes det kunne være sjovt at se hvad andre er mest til. Vores familier er nemlig meget enige og det er vi ikke selv helt endnu.. 

Cecilie og Katrine 

Anmeld

31. august 2014

Lunae

Jeg har stemt Signe. Simpelthen så fint et navn ellers er Katrine også bare virkelig fint.

bryder mig ikke om melina og Linea.

Anmeld

31. august 2014

JH12

Jeg har stemt Cecilie og Kathrine, synes det er sådan nogle fine navne

Anmeld

31. august 2014

Frk_Louise

JH12 skriver:

Jeg har stemt Cecilie og Kathrine, synes det er sådan nogle fine navne

Katrine er også favoritten 

Anmeld

31. august 2014

Frk_Louise

Lunae skriver:

Jeg har stemt Signe. Simpelthen så fint et navn ellers er Katrine også bare virkelig fint.

bryder mig ikke om melina og Linea.

Signe er faktisk mandens forslag, som jeg i starten ikke kunne lide.. Men det "er vokset på mig" eller hva man siger 

Anmeld

31. august 2014

Røverdatter

Linea. Fordi jeg kender en Linea der bare er super sød!

Katrine er også rigtig flot og det hedder min bedste veninde/søster

Anmeld

31. august 2014

Lunae

Frk_Louise skriver:

Signe er faktisk mandens forslag, som jeg i starten ikke kunne lide.. Men det "er vokset på mig" eller hva man siger 

Jeg har heller ikke altid kunnet lide det. Min kusine på 12 hedder det og da hun fik navnet, tænkte jeg at det ik var noget specielt.

Men i min Mødregruppe kom én af pigerne til at hedde Signe og synes det er SÅ fint. Og det holder bare, både som barn og voksen

Anmeld

31. august 2014

Frk_Louise

Lunae skriver:

Jeg har heller ikke altid kunnet lide det. Min kusine på 12 hedder det og da hun fik navnet, tænkte jeg at det ik var noget specielt.

Men i min Mødregruppe kom én af pigerne til at hedde Signe og synes det er SÅ fint. Og det holder bare, både som barn og voksen

Lige præcis - og det er en ting, der også er vigtig for os. At navnet passer til en voksen såvel som en baby 

Anmeld

31. august 2014

emsaroto

Vi er begge enige om herhjemme at Signe er sødest  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.