bør jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Kay

cwl skriver:

Oki der er alligevel sket en del på 4 år. Den gang prøvede de og stoppe veerne men nåede det ikke..

Håber bare ikke for dig at du går i fødsel. Jeg var heldig kun at være indlagt i 10 dage (det var hårdt når man havde en på næsten 3 derhjemme) De siger jo at man kan risikere at være indlagt til terminen og det er sku lang tid..

Så slap af så meget som overhovedet muligt..

ja der er 1½ måned til termin nu... så håber da også hun venter... 

men fik besked på at når det ikke hjalp at slappe af måtte jeg gern lave lidt... men gøre det i et roligt tempo... 

så ja også en del anderledes end jeg havde forventet... troede de ville tjekke livmorhals og om jeg var begynt at åbne mig... 

fortalte hende enda at det føltes som opstarten til min første fødsel, men det tog hun meget roligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

cwl

Kay skriver:

ja der er 1½ måned til termin nu... så håber da også hun venter... 

men fik besked på at når det ikke hjalp at slappe af måtte jeg gern lave lidt... men gøre det i et roligt tempo... 

så ja også en del anderledes end jeg havde forventet... troede de ville tjekke livmorhals og om jeg var begynt at åbne mig... 

fortalte hende enda at det føltes som opstarten til min første fødsel, men det tog hun meget roligt... 

Så er det jo bare og håbe at hun har ret og stole på hende.. for at lillesøster bliver der noget tid endnu..

Anmeld

31. august 2014

Kay

cwl skriver:

Så er det jo bare og håbe at hun har ret og stole på hende.. for at lillesøster bliver der noget tid endnu..

ja... har da i altfald siddet stille og hæklet det meste af dagen imens farmand og elna har leget og hygget... 

men nu har vi bagt kanelsnagle  dejligt at havde røremaskine og far til at rulle dejen ud  

Anmeld

1. september 2014

Mami

Skør jd jeg fødte i uge 29 uden andet end lidt sporadiske plukveer og jeg var også 2 gangs, 

du skal tjekkes og hellere i dag end i morgen, så du kan tage forholdsreglerne hvis nu du er ved at åbne dig. 

Anmeld

1. september 2014

Kay

Mami skriver:

Skør jd jeg fødte i uge 29 uden andet end lidt sporadiske plukveer og jeg var også 2 gangs, 

du skal tjekkes og hellere i dag end i morgen, så du kan tage forholdsreglerne hvis nu du er ved at åbne dig. 

Ja men i følge jm måtte jeg gerne føde nu 

Det ville der ikke ske noget ved, også selvom jeg fortalte at min datters fødsel startede på samme måde... en uge med kraftige plukveer og veer havde jeg kun i 3 timer... 

I morgen er jeg 34+0 men ville gerne havde hun blev der inde lidt længere 

Men nu er vores tasker pakket og klar

Mangler kun at købe amme indlæg, så ja 

Er alene med vores datter hver morgen, da farmand er håndværker og hendes institution først åbner 7.30

Men hvor er også for det meste god til at sove længe... lige nu sover hun stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.