Nyt tøj pige og dreng str. 80 + 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hejsa jeg kunne godt tænke mig den langærmede med aberne i str 80 og hvis du ellers kan blande noget pige tøj i str 80-86..
kan mit ønske så gå med i tilbudet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Astrids-mor skriver:

hejsa jeg kunne godt tænke mig den langærmede med aberne i str 80 og hvis du ellers kan blande noget pige tøj i str 80-86..
kan mit ønske så gå med i tilbudet??

jeg kunne gogt tænke mig den langærmede abtrøje og bodyen med charmetrold. -det er det eneste..

Anmeld

19. august 2009

finkedinke

Har du denne i str. 80?

Anmeld

19. august 2009

finkedinke

finkedinke skriver:

Har du denne i str. 80?

De er rigtig dejligt at du har lagt tøjet på opdelt efter størrelser det gør det mere overskueligt. Har du tøj i 128 og 134, kunne du evt lave en kategori til det også?

Berith

Anmeld

19. august 2009

LISBETH:-)

Astrids-mor skriver:

jeg kunne gogt tænke mig den langærmede abtrøje og bodyen med charmetrold. -det er det eneste..

Hejsa,

Det kan vi godt finde ud af. Jeg har desværre ikke flere abe trøjer i str. 80 eller 86 men jeg har kjolen i samme mønster, så den har jeg lagt i sammen med bodyen og 3 andre lækre ting.

Det bliver så 175 kr. + 49 kr i porto

Du skal bare lige sende min en bm med din adresse så sender jeg dig mit konto nr.

Anmeld

19. august 2009

finkedinke skriver:

De er rigtig dejligt at du har lagt tøjet på opdelt efter størrelser det gør det mere overskueligt. Har du tøj i 128 og 134, kunne du evt lave en kategori til det også?

Berith

Ja jeg har kjolen. Det er den sidste. Den er lagt til side til dig.

Ang. de andre størrelse har jeg selvfølgelig også i de størrelser du eftersøger skal  nok oprette det senere.

Lisbeth

Anmeld

19. august 2009

finkedinke skriver:

Berith

Ang. de andre størrelse har jeg selvfølgelig også i de størrelser du eftersøger skal  nok oprette det senere.

Lisbeth

Anmeld

19. august 2009

finkedinke

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth

Super

Jeg sender dig en privat besked, så kan vi aftale nærmere.

Berith

Anmeld

20. august 2009

sarulee

Hejsa

Jeg vil gerne købe 5 ting i str. 80 til en pige, du vælger bare nogle gode ting.

Kan jeg bare overføre 175 + 49 kr i porto?

Vh Sarah

Anmeld

22. august 2009

sarulee skriver:

Hejsa

Jeg vil gerne købe 5 ting i str. 80 til en pige, du vælger bare nogle gode ting.

Kan jeg bare overføre 175 + 49 kr i porto?

Vh Sarah

Jeg kan klarer 3 stk tøj i str. 80 og 2 stk i str. 86 har det interesse? Har dog ingen bukser tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.