Forskel på vinterstøvler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2014

Nadia&Daniel

fra Skofus og Føtex??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

MetteT

Nadia&Daniel skriver:

fra Skofus og Føtex??

Jeg ved ikke forskellen.. Men dem fra Føtex med mærket Dille, har så vidt jeg husker, vundet en del tests..

Anmeld

30. august 2014

Nadia&Daniel

MetteT skriver:

Jeg ved ikke forskellen.. Men dem fra Føtex med mærket Dille, har så vidt jeg husker, vundet en del tests..

Har lige fundet ud af, at Skofus har dumpet mange test - så nu skal de byttes og så skal vi i Føtex (dem har vi også haft før)

Anmeld

30. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nadia&Daniel skriver:

Har lige fundet ud af, at Skofus har dumpet mange test - så nu skal de byttes og så skal vi i Føtex (dem har vi også haft før)

Vi havde skofus til vores dreng sidste år - og vi var bestemt ikke tilfredse. De var ikke åndbare, så min dreng fik fugtige fødder og ja så frøs han jo. Så jeg kan bestemt heller ikke anbefale dem. 

Anmeld

30. august 2014

Nadia&Daniel

mor:) skriver:

Vi havde skofus til vores dreng sidste år - og vi var bestemt ikke tilfredse. De var ikke åndbare, så min dreng fik fugtige fødder og ja så frøs han jo. Så jeg kan bestemt heller ikke anbefale dem. 

Har jeg desværre hørt meget om i dag - så nu skal de byttes (kan lige nå det imorgen)

Anmeld

30. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nadia&Daniel skriver:

Har jeg desværre hørt meget om i dag - så nu skal de byttes (kan lige nå det imorgen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.