Hmm, jeg tror jeg testet bedst om eftermiddagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2014

modesty

grinny skriver:

Det var da også tidligt at være oppe med tømmermænd 

Jeg har, ret meget desværre, en indre alarm der ringer kl. 7:30 uanset hvornår jeg kommer i seng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

AnnaK89

grinny skriver:

Hvad med på de her?

Uhh, ved ikke med den clearblue, måske skulle jeg bare springe ud i det 

Jeg kan godt se den, også uden at zoome

Håber virkelig for jer at den er der

Anmeld

30. august 2014

grinny

modesty skriver:

Jeg har, ret meget desværre, en indre alarm der ringer kl. 7:30 uanset hvornår jeg kommer i seng. 

Åh, det lyder ikke så sjovt 

Anmeld

30. august 2014

grinny

AnnaKJ skriver:

Jeg kan godt se den, også uden at zoome

Håber virkelig for jer at den er der

Altså så længe mens ikke kommer og der er et eller andet som nr. 2 streg, så må det vel betyde et eller andet 

Anmeld

30. august 2014

Christine

grinny skriver:

Synes det er som om jeg bare ikke kan få tydelig streger om morgen? Altså jeg kan da se den, kan I?

Nok ikke specielt overbevisning, og er så bange for at købe en clearblue og der så står ikke gravid 

Må desværre melde mig på clear blue holdet. Men hvis du kan se stregen tydeligt live, så er det jo en god start 

Billeder er jo ikke helt det samme og slet ikke på en skærm mv.

Anmeld

30. august 2014

grinny

Christine skriver:

Må desværre melde mig på clear blue holdet. Men hvis du kan se stregen tydeligt live, så er det jo en god start 

Billeder er jo ikke helt det samme og slet ikke på en skærm mv.

Altså jeg synes den er tydelig på de to andre billeder jeg har lagt ind. Kan godt se at de første billeder og utydelige.

Er bange for at købe en clearblue fordi jeg i forvejen tester sent (var 5+ inden jeg fik en positiv hos lægen sidste gang) og derfor er det mange penge hvis den ikke kan opfange noget endnu, men de er måske mere følsomme?

Anmeld

30. august 2014

Kærlighediminmave

Jeg står lidt i samme problem testede igår aftes (med en valmed) der kom en streg/skygge på 3 min. Kunne ses i strakt arm og i negativ. Prøvede så en one step til morgen. Den kunne ikke være mere negativ!!:/ 

nogen der har erfaringer med det??

Anmeld

30. august 2014

Christine

grinny skriver:

Altså jeg synes den er tydelig på de to andre billeder jeg har lagt ind. Kan godt se at de første billeder og utydelige.

Er bange for at købe en clearblue fordi jeg i forvejen tester sent (var 5+ inden jeg fik en positiv hos lægen sidste gang) og derfor er det mange penge hvis den ikke kan opfange noget endnu, men de er måske mere følsomme?

Jeg tror også jeg var 5 uger ca før jeg kunne teste positivt med valmed. Med min anden søn testede jeg 'gravid' med clear blue den dag jeg skulle have menstruation og tog testen ved middagstid. Så jeg har været heldig med clear blue, derfor stoler jeg nok mest på den 

Er enig i at de er lidt dyre, men omvendt så var det for mig en god sikkerhed og jeg testede kun den ene gang med mit andet barn, hvorimod jeg synes pakkerne med to strimmeltests har haft en defekt strimmel alle de gange jeg prøvede - det er også lidt spild af penge så 

Håber den er der for dig denne gang uanset hvilken test der er budbringer 

Anmeld

30. august 2014

Trekløver(:

grinny skriver:

Hvad med på de her?

Uhh, ved ikke med den clearblue, måske skulle jeg bare springe ud i det 

Kan godt se stregen på dem, men ikke på de første billeder

Anmeld

30. august 2014

grinny

M_V skriver:

Kan godt se stregen på dem, men ikke på de første billeder

De er taget på samme tid, bare fra en lidt anden vinkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.