Hmm, jeg tror jeg testet bedst om eftermiddagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

ønskebørn74

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Mumto3

grinny skriver:

Hader dem også, men nu er kontrolstregen fin og tydelig, og en anden kan også sagtens ses nu 

Hvad skal jeg dog snart tro!

Jeg håber inderligt for dig at den er der denne gang!!!

(men jeg har selv prøvet at jeg EFTER tid, fik to fine streger, og ikke var gravid. Efterfølgende fik jeg helt normal mens. Så stregerne skal altså komme indenfor tiden for at gælde). Men jeg krydser finger for dig!!!

Anmeld

1. september 2014

EAF

Kan hverken se mere end een streg på alle billederne  Men gør sådan her  Og håber inderligt du får dit ønske opfyldt! 

Anmeld

1. september 2014

grinny

Hvor er i søde piger 

Opdatering kan i ikke rigtig få da vi intet ved endnu Kan ikke lave en test hvor man uden tvivl kan sige at den er positiv, har dog heller ikke fået min mens - 7 dage over tid nu 

Ærligt så tror jeg IKKE at jeg er gravid for så havde jeg testet positivt, og jeg gider ikke bruge 100 kr. på en test der garanteret siger ikke gravid.

Jeg føler det er modstand og modstand og intet andet Frygter at de siger at de ikke kan hjælpe os hos Trianglen for med vores held kan intet vel lykkedes 

Anmeld

1. september 2014

cwl

grinny skriver:

Hvor er i søde piger 

Opdatering kan i ikke rigtig få da vi intet ved endnu Kan ikke lave en test hvor man uden tvivl kan sige at den er positiv, har dog heller ikke fået min mens - 7 dage over tid nu 

Ærligt så tror jeg IKKE at jeg er gravid for så havde jeg testet positivt, og jeg gider ikke bruge 100 kr. på en test der garanteret siger ikke gravid.

Jeg føler det er modstand og modstand og intet andet Frygter at de siger at de ikke kan hjælpe os hos Trianglen for med vores held kan intet vel lykkedes 

Anmeld

1. september 2014

o1Mutte

grinny skriver:

Hvor er i søde piger 

Er der nogen udvikling på testene? Eller er det bare det samme? 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

1. september 2014

grinny

o1Mutte skriver:

Er der nogen udvikling på testene? Eller er det bare det samme? 

Håber det bedste for dig 

Nej synes jeg ikke rigtigt.

Og man skal virkelig virkelig kigge efter for at man kan SKIMTE nr. 2 streg - så det er nok bare en skygge 

Anmeld

1. september 2014

o1Mutte

grinny skriver:

Nej synes jeg ikke rigtigt.

Og man skal virkelig virkelig kigge efter for at man kan SKIMTE nr. 2 streg - så det er nok bare en skygge 

Øv altså Håber nu stadig til det sidste 

Anmeld

2. september 2014

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.