pluspige til bryllup :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2014

SHERO

Carmakoma.com har så meget flot tøj, det er prismæssigt lidt dyrer end zizzi, men de har udsalg der er rigtig billigt.., prøv at kigge der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak

Ved du hvor lang leveringstid der er på asos?

Og hvordan er deres størrelser?

Jeg mener der gik 3-4 dage til jeg havde min. Størrelserne er umiddelbart fine

Anmeld

30. august 2014

Mulle-Mom

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal til bryllup - på lørdag - og jeg glæder mig helt vildt. Det er min rigtig dejlige veninde der skal giftes

Men.. jeg har taget på pga forskellige omstændigheder, og jeg kan virkelig ikke se mig selv i noget pænt tøj - slet ikke en kjole, som indbydelsen foreskriver

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal finde en kjole henne? Alm kjoleforretninger har vel ikke kjoler i str 46/48?
Og vel slet ikke nogen som ikke får mig til at ligne brudens mor eller en kransekage?

Har I nogen ideer til hjemmesider evt? Eller kjoler?

Jeg er ret lav og med en stor mave og store overarme, så det må gernr være noget der tager lidt hensyn til det.
Hvilken form ville I så gå efter?

Please hjælp, søde piger

http://www.cellbes.dk/?tm=73&gclid=Cj0KEQjw7IWgBRCjv8Cv4vfC3ckBEiQAE7nvRw-Vi6apIiRQrKXmBYirAtYjPbqaXiTNv15VyJxsnL8aArzF8P8HAQ

Dejlig net butik

Anmeld

30. august 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hvor købes de henne?

Den jeg købte var på nettet hos christabella. Men hvis du søger på navnet så kommer der forskellige steder frem

Anmeld

30. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg kørte til skjern og fandt denne kjole:
Beklager den slørede kvalitet. Kjolen er navy-blå og med blonder og perler hele vejen nedover

Ak ja, jeg følte mig faktisk fin fra det øjeblik jeg tog den på - og så lige indtil min mand så den. Han kan ikke lide den
Den skal rettes til omkring barmen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2014

Stimap

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Beklager den slørede kvalitet. Kjolen er navy-blå og med blonder og perler hele vejen nedover

Ak ja, jeg følte mig faktisk fin fra det øjeblik jeg tog den på - og så lige indtil min mand så den. Han kan ikke lide den

Jeg synes du ser helt vildt smuk ud I den kjole! Den er virkelig flot  den har et godt snit til dig og jeg er vild med at den går helt ned til gulvet! 

Hvis du er glad, så håber jeg det er det vigtigste for din mand og ikke hvad han synes om den! 

Anmeld

30. august 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Jeg syntes faktisk den sidder SÅ godt på dig!!! 

Rigtig flot kjole! 

Din Mand burde faktisk være stolt af dig istedet for 

Anmeld

30. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Enormt flot snit. Rigtig sød samtidig. Må man spørger hvad du måtte slippe. 

Anmeld

30. august 2014

FruK

Den er virkelig flot til dig! 

Jeg tror ikke din mand har forstand på det. 

Hold fast i at du selv føler dig fin og godt tilpas i den. Det er vigtigere end om din mand kan lide den! 

Anmeld

30. august 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Waow du ser super godt ud i den kjole, den er SÅ smuk og jeg elsker snittet og blonderne - du skal tro på at du er smuk i den og så kommer du til at stråle til det bryllup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.