pluspige til bryllup :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
33 svar
11 synes godt om
29. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal til bryllup - på lørdag - og jeg glæder mig helt vildt. Det er min rigtig dejlige veninde der skal giftes

Men.. jeg har taget på pga forskellige omstændigheder, og jeg kan virkelig ikke se mig selv i noget pænt tøj - slet ikke en kjole, som indbydelsen foreskriver

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal finde en kjole henne? Alm kjoleforretninger har vel ikke kjoler i str 46/48?
Og vel slet ikke nogen som ikke får mig til at ligne brudens mor eller en kransekage?

Har I nogen ideer til hjemmesider evt? Eller kjoler?

Jeg er ret lav og med en stor mave og store overarme, så det må gernr være noget der tager lidt hensyn til det.
Hvilken form ville I så gå efter?

Please hjælp, søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Anonym trådstarter

Nå ja - så er budgettet heller ikke voldsomt stort

Anmeld

29. august 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Nå ja - så er budgettet heller ikke voldsomt stort

Tp kjoler ved Skjern

der er flotte, plus size kjoler til rimelig budget. Ellers prøv zizzi?

Anmeld

29. august 2014

Skouboe

Zizzi plejede at redde mig

Anmeld

29. august 2014

Røverdatter

Har lagt mærke til at ASOS har plus-size på deres hjemmeside, og der er konstant tilbud derinde , MEN ikke sikkert at en kjole vil komme frem til tiden

Anmeld

29. august 2014

cwl

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal til bryllup - på lørdag - og jeg glæder mig helt vildt. Det er min rigtig dejlige veninde der skal giftes

Men.. jeg har taget på pga forskellige omstændigheder, og jeg kan virkelig ikke se mig selv i noget pænt tøj - slet ikke en kjole, som indbydelsen foreskriver

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal finde en kjole henne? Alm kjoleforretninger har vel ikke kjoler i str 46/48?
Og vel slet ikke nogen som ikke får mig til at ligne brudens mor eller en kransekage?

Jeg er ret lav og med en stor mave og store overarme, så det må gernr være noget der tager lidt hensyn til det.

Please hjælp, søde piger

http://www.zizzi.dk/da/webshop/kjoler-og-nederdele /910959/dress---sleeveless-silver-grays

Denne måske, med et par sorte leggins og et par høje hæle..

Anmeld

29. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger

Please hjælp, søde piger

Hvor i landet kommer du fra ?

Anmeld

29. august 2014

Hullabullabulla

Af netbutikker:

Asos.com (der har jeg bestil fra og virkelig været tilfreds)

Ellos.dk

Anmeld

29. august 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hej piger

Please hjælp, søde piger

Rockability kjoler. Jeg troede slet slet ikke det var mig. Og jeg har samme str som dig. Men de er bare super gode og fremhæver de gode steder

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

KBN88 skriver:

Hvor i landet kommer du fra ?

Ved Holstebro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.