Vintertøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Rockertand

MyLove E skriver:

Kan se alle steder at vintertøjet og støvlerne er på tilbud. Kan også se her og andre steder at der bliver snakket om det.

Er jeg den eneste som ikke købe vintertøj endnu? Jeg er bange for at han ikke kan passe det og eller at hvis jeg køber det lidt større ja så vokser han nok ikke

Passer det de altid når i køber her 3 mdr før?

Her er alt i hus, de sidste par skibukser blev købt i går, så nu er der flyverdragter, vinterjakker, skibukser, vintergummistøvler og vinterstøvler osv. til alle 3 børn (x 2 for vi gider ikke slæbe frem og tilbage og skal også have ekstra, når der vaskes ofte).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

MyLove E

Rockertand skriver:

Her er alt i hus, de sidste par skibukser blev købt i går, så nu er der flyverdragter, vinterjakker, skibukser, vintergummistøvler og vinterstøvler osv. til alle 3 børn (x 2 for vi gider ikke slæbe frem og tilbage og skal også have ekstra, når der vaskes ofte).

Og du har aldrig problemer med det ikke passer?

Anmeld

29. august 2014

Moar2011

Jeg har både købt termostøvler og vintersko (skoringens tilbud)
Og jeg har købt termo sæt og flyverdragt

Anmeld

29. august 2014

Mama85

MyLove E skriver:

Kan se alle steder at vintertøjet og støvlerne er på tilbud. Kan også se her og andre steder at der bliver snakket om det.

Er jeg den eneste som ikke købe vintertøj endnu? Jeg er bange for at han ikke kan passe det og eller at hvis jeg køber det lidt større ja så vokser han nok ikke

Passer det de altid når i køber her 3 mdr før?

Jeg har købt alt overtøj, altså jakker og flyverdragter, men mangler støvlerne 

Anmeld

29. august 2014

Rockertand

MyLove E skriver:

Og du har aldrig problemer med det ikke passer?

Nej, en flyverdragt kan sagtens være et nummer for stor og stadig fungere efter hensigten, så nogle år har vi endda kunnet dække 2 vintre med den samme (når der ikke har været stort voksespring).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.