Vintertøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
14 svar
5 synes godt om
29. august 2014

MyLove E

Kan se alle steder at vintertøjet og støvlerne er på tilbud. Kan også se her og andre steder at der bliver snakket om det.

Er jeg den eneste som ikke købe vintertøj endnu? Jeg er bange for at han ikke kan passe det og eller at hvis jeg køber det lidt større ja så vokser han nok ikke

Passer det de altid når i køber her 3 mdr før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

stm2812

MyLove E skriver:

Kan se alle steder at vintertøjet og støvlerne er på tilbud. Kan også se her og andre steder at der bliver snakket om det.

Er jeg den eneste som ikke købe vintertøj endnu? Jeg er bange for at han ikke kan passe det og eller at hvis jeg køber det lidt større ja så vokser han nok ikke

Det er også først i år vi regner med at købe tøjet nu her. Sidste år gjorde vi også selv først da det blev nødvendigt, men alt det jeg havde haft et godt øje til var udsolgt på det tidspunkt, så er man kræsen er det bare med at komme i gang

Sko venter vi dog med i sidste øjeblik, da vores datters fødder går indad og de derfor skal støtte på den helt rigtige måde, så de må max være 1 cm for store (normalt siger de i butikkerne 1.5)

Anmeld

29. august 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg køber heller ikke endnu og gør det heller aldrig tidligt, min søn kan passe sin vinterjakke fra sidste år, vi prøvede den lige den anden dag

Fodtøj har jeg heller ikke anskaffet endnu har du købt det?

Anmeld

29. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har lige været i skoringen og købe vinterstøvler og termostøvler, men ellers har jeg heller aldrig været i god tid med at købe vintertøj til ungerne.

Begge unger ka passe deres flyverdragter fra sidste år, så håber ik at de lige tager 5 cm inden det bliver rigtig koldt! X

Anmeld

29. august 2014

Francisca

MyLove E skriver:

Jeg har købt vinterjakke og flyverdragt til vores datter. Jakken fandt jeg da jeg var en tur i magasin og der hang en super fed Hummel jakke til 50% så den købte jeg. Flyverdragten fandt jeg også i en butik som havde rester tilbage hvor de var sat 30% ned fra sidste års pris og i år var de steget med yderligere 400kr pga afgifter. Så gav 980kr for en flyverdragt der i år koster 1800kr. Begge overtøj er købt i str.3 år da hun pt bruger 92 og 98 virker til at være perfekt til vinter. Støvler venter jeg med til oktober da hun lige har taget et spring i sko str. Så vil vente til jeg er helt sikker på hun ikke taget et spring lige igen med det samme. Hue har jeg luret lidt på så ved hvad hun skal have

Anmeld

29. august 2014

Karina84

Vi køber også først når vi skal bruge det, sådan har det altid været med det vi har købt til dem. Selvfølgelig, hvis vi har mulighed for at få eller købe noget brugt billigt, så tager vi gerne imod selvom det måske ikke lige er størrelsen lige nu.

Det er især min mand der helst vil vente til vi får brug for det og mener at der er GOOOOD tid... Hehe tror det er en mande ting og jeg har lært at slappe af, og som ham, tage det som det kommer

Anmeld

29. august 2014

L&V

MyLove E skriver:

Nope vi er heller ik lige nået dertil. Støvler får de når sneen kommer eller der er koldt nok til det så jeg ved de passer 100% og flyverdragt har vi den fra laura som viktor ka bruge og laura får hvis en i fødselsdags gave

Anmeld

29. august 2014

MyLove E

stm2812 skriver:

Det er også først i år vi regner med at købe tøjet nu her. Sidste år gjorde vi også selv først da det blev nødvendigt, men alt det jeg havde haft et godt øje til var udsolgt på det tidspunkt, så er man kræsen er det bare med at komme i gang

Sko venter vi dog med i sidste øjeblik, da vores datters fødder går indad og de derfor skal støtte på den helt rigtige måde, så de må max være 1 cm for store (normalt siger de i butikkerne 1.5)

Overtøj har vi fordi vi har fået en masse eller købt det til meget billige penge. F.eks en name it jakke til 25 kr 

Men ikke sko ( kan ikke slette smiles)

Anmeld

29. august 2014

MyLove E

L&V skriver:

Nope vi er heller ik lige nået dertil. Støvler får de når sneen kommer eller der er koldt nok til det så jeg ved de passer 100% og flyverdragt har vi den fra laura som viktor ka bruge og laura får hvis en i fødselsdags gave

Ja sådan  er det også næste her. Vi har fået en masse eller købt billig

Anmeld

29. august 2014

stm2812

MyLove E skriver:

Overtøj har vi fordi vi har fået en masse eller købt det til meget billige penge. F.eks en name it jakke til 25 kr 

Men ikke sko ( kan ikke slette smiles)

Årh det er da rigtig heldigt og lækkert så Flyverdragten kan Ronja heldigvis også stadig passe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.