Sagen er den, at jeg længe har tænkt på flere ting som undre mig som mor. Måske kan i hjælpe med et svar.
Jeg har 2 børn på 7 og 3 år. En dreng og en pige.
Jeg føler mig bare mere forbundet til min datter end til min søn. Og jeg føler det er så forkert af mig. Min søn og jeg går så tit skævt af hinanden, han har det meget med at råbe når man spørg ham om noget, og han siger ofte grimme ord, ved godt han inders inden ikke mener noget med de ord, at det er noget han høre de store sige i skolen, og syntes det er lidt smart at sige, men det sorge mig at han bruge dem, det snakker vi jo om at det ikke lyder pænt. Men han bliver ved både med at råbe og snakke grint. Der til er han, vil ikke døv, jeg kan siger tingene 1000 gange før det sker noget.
Hvis jeg siger nu går jeg altså hjem, er han bare lige glad og følger ikke med.
Min pige er meget afhængig af mig, mor skal gøre alt og vi har et meget tæt bånd. Og har alle hendes 3 år haft det, da hun ikke kunne lide mænd det første 1 år, har det ofres været mig som tog hende. Hvor far så måtte tage sønnike.
Hun vil nødig have jeg går uden hun kommer med uha da så bryder verden sammen.
Jeg har ammet hende og ikke ham, ikke fordi jeg ikke ville, men jeg fik det meget psykisk dårligt da jeg fik ham, bristede meget, havde derfor meget ondt og han havde for kort tunge bånd. Det gik mig meget på at han ikke kunne sutte hos mig og at han ikke kunne ammes. Jeg valgte efter 5 dage med en konstant skrigende dreng ( pga sult) at give falske. Og kunne overhoved ikke psykisk klare at prøve at ligge ham til. Men jeg tænker om det kan have betydning for vores forhold i dag.
Jeg føler mig lidt som en lorte mor for ham. Og tænker at disse tanker altid vil følge mig om det kan være årsagen, men det får jeg jo aldrig svar på og burte lade det ligge, men det kan jeg ikke.
jeg har jo også tænkt om det bare er dreng pige forholdet. Altså jeg jeg føler mig mere som min datter vi vi begge er pige.
Uha det blev langt, tak fordi i læste med.