Samler du på noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Kay

ja... jeg samler på gummi ænder... men der er en regl der gør det lidt svært... jeg må ikke selv købe dem... 

det startede da jeg gik på hf (for snart nogle år siden) en kammerat og jeg var så lykkelige over at vi nu ville få su og derfor skulle vi give hinanden julegaver... men vi fandt hurtigt ud af at det der su... det var jo ikke formuer vi fik... og jeg var flyttet hjemme fra så der var ikke lige de formuer vi havde regnet med... 

så vi blev enige om at give hinanden en lille ting... men det skulle være noget vi virkelig ønskede os... 

ja han ønskede sig den grimmeste lille blå vase jeg kunne finde... og det fik han... 

jeg ønskede mig en lille gul gummi and med orange næb der sge "piiivvvv" på den helt rigtige måde.... og det fik jeg...

siden har folk givet mig gummi ænder, til jul, fødselsdage, når de kommer hjem fra ferie, eller bare fordi de finder en jeg ikke har... 

så det startede ik som en samling... men det endte med det... så meget at top figurende på vores bryllupskage var gummiænder som brudepar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Havfruen

M_V skriver:

Jeg samler på magneter fra alle de steder og lande, jeg besøger

Det gør jeg også 

Anmeld

29. august 2014

Trekløver(:

Havfruen skriver:

Det gør jeg også 

Anmeld

29. august 2014

ModerNatur

Jeg samler på mads stage stel og tripp trapp nisser..

vi samler også på laserindgraverede glas fra hver ferie vi har været på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.