Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er kede af at høre de tragiske nyheder. Vi er på sagen.
Mvh Staff.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moderator skriver: Vi er kede af at høre de tragiske nyheder. Vi er på sagen. Mvh Staff.
natashalarsen skriver: Bliver brugeren slettet herinde hvis de afgår ved døden? Min veninde som er medlem herinde der har oprettet tråden 1 samtale som hedder baby-wish afgik desværre ved døden i forgårs i en bilulykke. Hun døde heldigvis på stedet og led Ingen smerte <3 ved i noget om herinde om hendes bruger kan blive lukket?:/
Bliver brugeren slettet herinde hvis de afgår ved døden? Min veninde som er medlem herinde der har oprettet tråden 1 samtale som hedder baby-wish afgik desværre ved døden i forgårs i en bilulykke. Hun døde heldigvis på stedet og led Ingen smerte <3 ved i noget om herinde om hendes bruger kan blive lukket?:/
Det gør mig ondt på dine vegne, læste godt om ulykken. Håber hendes sidste rejse bliver smuk og fyldt med kærlige tanker og mindeord om hendes liv
Åhh det gør mig ondt at høre....
kondolere....
Kondolere, hvor er det forfærdeligt...
natashalarsen skriver: Tusinde tak det varmer mit hjerte at høre
Tusinde tak det varmer mit hjerte at høre
Ej hvor forfærdeligt.
Jeg kondolerer
Eliza skriver: Kondolere.. Det er pænt af dig, at få profilen lukket.. Ikke negativt ment, men har du snakket med familien om det? Det kan jo være de gerne vil beholde den lidt.
Kondolere.. Det er pænt af dig, at få profilen lukket.. Ikke negativt ment, men har du snakket med familien om det? Det kan jo være de gerne vil beholde den lidt.
Hvor er det trist. Har også skrevet lidt med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128