frygtelig info

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

o1Mutte

natashalarsen skriver:

Bliver brugeren slettet herinde hvis de afgår ved døden? Min veninde som er medlem herinde der har oprettet tråden 1 samtale som hedder baby-wish afgik desværre ved døden i forgårs i en bilulykke. Hun døde heldigvis på stedet og led Ingen smerte <3 ved i noget om herinde om hendes bruger kan blive lukket?:/

Hvor forfærdeligt Har fulgt hende lidt herinde  
Kondolere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

natashalarsen

Hun var en fantastik pige, desværre gik hendes ønske om gravidtet ikke i opfyldelse :/<3

Anmeld

28. august 2014

ErDetSnartNU

Jeg kondolereR også - "heldigt" at hun døde hurtigt så hun ikke skulle lide 

Anmeld

28. august 2014

Chewy

natashalarsen skriver:

Hun var en fantastik pige, desværre gik hendes ønske om gravidtet ikke i opfyldelse :/<3

Men når nu det her er sket, så var det vidst også det bedste at det ikke lykkedes. Ellers havde der været et lille barn, der havde mistet sin mor og det er endnu værre

Anmeld

28. august 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Bliver brugeren slettet herinde hvis de afgår ved døden? Min veninde som er medlem herinde der har oprettet tråden 1 samtale som hedder baby-wish afgik desværre ved døden i forgårs i en bilulykke. Hun døde heldigvis på stedet og led Ingen smerte <3 ved i noget om herinde om hendes bruger kan blive lukket?:/

Det var da frygteligt..... Gør mig ondt..

Da min kusine blev dræbt for et par år siden, ved jeg i hvert fald at familien ikke kunne slette hendes profil på Facebook,  selvom de kontaktede dem osv. Det er noget med at det kun er den, der står som ejer af profilen, der kan gå ind og slette, og det er jo ret svært når den person er død.. og hendes profil er stadig derinde, og ingen kan gøre noget ved det.... men ved så ikke om det samme gælder jer på baby.dk...

Anmeld

28. august 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Det var da frygteligt..... Gør mig ondt..

Da min kusine blev dræbt for et par år siden, ved jeg i hvert fald at familien ikke kunne slette hendes profil på Facebook,  selvom de kontaktede dem osv. Det er noget med at det kun er den, der står som ejer af profilen, der kan gå ind og slette, og det er jo ret svært når den person er død.. og hendes profil er stadig derinde, og ingen kan gøre noget ved det.... men ved så ikke om det samme gælder jer på baby.dk...

Anmeld

28. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hendes mand kan ikke koden til profilen?

Men jeg er ret sikker på,at hvis du skriver til en admin,og forklare sagens sammenhæng,så kan de slette den.

Mit hjerte bløder for dig og alle hendes pårørende

Anmeld

28. august 2014

Lulu1991

Jeg kondolerer 

Anmeld

28. august 2014

Kærlighediminmave

Mor_til_3_unger skriver:

Hendes mand kan ikke koden til profilen?

Men jeg er ret sikker på,at hvis du skriver til en admin,og forklare sagens sammenhæng,så kan de slette den.

Mit hjerte bløder for dig og alle hendes pårørende

Kondolerer

må mam spørge hvad der er sket? En trafik ulykke eller var hun syg 

Anmeld

28. august 2014

natashalarsen

Skrukkeluk skriver:

Kondolerer

må mam spørge hvad der er sket? En trafik ulykke eller var hun syg 

De ved ikke helt hvordan det har ladet sig gøre. Hun kørte ikke ind i nogle med lagde i rabatten og bilen var mast, de efterforsker så godt de kan hvad årsagen til hun mistet herdømmet over bilen hendes veninde ved siden a overlevet med mindre skader. Det så sørgeligt og går hele tiden med tanken om hun ligger på sygehuset inde i køler rummet håber snart hun bliver begravet så hun kan få helt fred :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.