Forhold mellem forældre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Nystart

Anonym skriver:

Har brug for at snakke med andre bonus mødre, der måske står i samme situation. Det er sådan at jeg er sammen med en der har barn med en anden. Jeg har det godt med at de trives om barnet og ønsker kun at det fungere for alle parter. Men jeg kan simpelthen syntes det er for meget ind i mellem at moren konstant ringer om aftenen kl 22 for at snakke et eller andet igennem. På et tidspunkt ringede hun gudhjælpe mig også kl 24 fordi hun lige skulle sige noget. Der sagde jeg fra og det gjorde min kæreste heldigvis også. Andre der står i samme situation? Eller nogen gange har følelsen af at det går ud over grænsen? 

Det er HELT okay at du synes det er for meget.....

Jeg er mor, med et barn der er ved sin far hver 2 weekend.. hvis han ringede til mig kl 24 eller bare generalt hele tiden for at sige et eller andet der kunne sendes på en sms, fordi det ikke var vigtigere ville jeg dælme selv banke i bordet...

Det er SLET ikke iorden her... og ville synes det er respektløs for mig og ikke mindst min familie at forstyrre konstant...

Han må hellere end gerne skrive, hvis der er noget at skrive om.. helt fint han ringer hvis det er indenfor normal tid og der er en grund... er det sent og meget vigtigt kan han skrive og høre om jeg/han lige kan ringe...

det andet lugter langt væk af, jalouxsi og at hun skal forstyrre jer mest muligt... det lyder ihvertfald til at ungerne bare er et dårligt påskud for at ringe til sin eks...

Her må ham af min hellere end gerne melde  ud hvis han føler der er noget han ikke bryder sig om, han vil også gerne at vi har et godt forholde som forældre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.