Forhold mellem forældre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

Har brug for at snakke med andre bonus mødre, der måske står i samme situation. Det er sådan at jeg er sammen med en der har barn med en anden. Jeg har det godt med at de trives om barnet og ønsker kun at det fungere for alle parter. Men jeg kan simpelthen syntes det er for meget ind i mellem at moren konstant ringer om aftenen kl 22 for at snakke et eller andet igennem. På et tidspunkt ringede hun gudhjælpe mig også kl 24 fordi hun lige skulle sige noget. Der sagde jeg fra og det gjorde min kæreste heldigvis også. Andre der står i samme situation? Eller nogen gange har følelsen af at det går ud over grænsen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er det ikke op til din kæreste at bestemme hvor grænsen går. Hvis han har det fint med at hun ringer hver dag og så sent så synes jeg du skal blande dig udenom. 

Er det fordi du bliver vækket må du sige det til din kæreste og så må I finde en løsning. 

Anmeld

28. august 2014

sandramor

Altså nu er jeg godt nok single men har været sammen med en det havde børn.... Og ja hans ex kunne også ringe på alle mulige tidspunkter og skulle lige fortælle noget omkring børnene... Men altså seriøst det ku altså virkelig ikke bringe mit pis i kog Og for det andet var det ikke noget jeg sys jeg sku blande mig i overhovedet.. Jeg har selv to børn og ville da egentlig blive lidt Hmm hvis han blandede sig i hvornår jeg skulle snakke med fædrene...

Nu går jeg ud fra du ikke selv har børn?? min pointe er... Det er ikke i dit sted at blande dig i hvornår ham snakker med sin ex... Ja okay kl 24 er ret sent men han sagde jo selv fra..... Vælg dine kampe med omhu.... Og altid hvor herre bevares det er jo ikke noget der direkte kan gå ind og genere dig... Ja det er måske irriterende men det er der så meget i livet der er 

Anmeld

28. august 2014

SandraXOXO

Ej bland dig dog uden om. En mor og en far med et godt forhold til hinanden efter et brud er da fantastisk. Jeg ved da min veninde ringer til sin datters far for lidt støtte osv når barnet feks er syg, eller ikke vil sove, eller hvis hun kommer i tanke om noget omkring barnet Hun ved han gerne vil hører. Forældre har jo altså bare en ganske særlig ting at snakke sammen om, uanset tidspunkt, nemlig barnet/børnene. Jeg vækker da også mine børns far kl 24 hvis jeg finder det virkelig vigtigt at der er noget med børnene. Bare vent til du selv får børn.

Anmeld

28. august 2014

Julie0802

Anonym skriver:

Har brug for at snakke med andre bonus mødre, der måske står i samme situation. Det er sådan at jeg er sammen med en der har barn med en anden. Jeg har det godt med at de trives om barnet og ønsker kun at det fungere for alle parter. Men jeg kan simpelthen syntes det er for meget ind i mellem at moren konstant ringer om aftenen kl 22 for at snakke et eller andet igennem. På et tidspunkt ringede hun gudhjælpe mig også kl 24 fordi hun lige skulle sige noget. Der sagde jeg fra og det gjorde min kæreste heldigvis også. Andre der står i samme situation? Eller nogen gange har følelsen af at det går ud over grænsen? 

Det kommer an på, om de ting hun ringer med kun omhandler børnene.. Jeg kan sagtens forstå, hvis det irritere dig!! Er selv bonusmor, hvor Eks. Kæresten ringer konstant og skriver hele tiden! Men i vores tilfælde er det for at gøre opmærksom på sig selv, da hun ønsker min kæreste tilbage.. Hun ringer trods vi er på alene ferie i udlandet, og hun ved det! Skriv endelig privat, hvis det er.. Jeg forstår godt det kan frustrere dig! Og synes da også at tidspunkterne ikke er i orden, da man ikke har noget vigtigt at sige kl 00. Som ikke kan vente til næste formiddag.  

Anmeld

28. august 2014

klmf

Synes midnat er ALT for sent at ringe (i det hele taget) medmindre der er noget akut, alvorlig sygdom osv. Hvis det var for at høre om han kunne passe et sygt barn dagen efter kunne det også være ok. I de tilfælde tror jeg man må leve med det. Hvad siger din kæreste? Er han irriteret over det eller er han ligeglad? 

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

Julie0802 skriver:

Det kommer an på, om de ting hun ringer med kun omhandler børnene.. Jeg kan sagtens forstå, hvis det irritere dig!! Er selv bonusmor, hvor Eks. Kæresten ringer konstant og skriver hele tiden! Men i vores tilfælde er det for at gøre opmærksom på sig selv, da hun ønsker min kæreste tilbage.. Hun ringer trods vi er på alene ferie i udlandet, og hun ved det! Skriv endelig privat, hvis det er.. Jeg forstår godt det kan frustrere dig! Og synes da også at tidspunkterne ikke er i orden, da man ikke har noget vigtigt at sige kl 00. Som ikke kan vente til næste formiddag.  

Syntes også det er for meget. Da hun ringede kl 24 var det for at fortælle at hun havde givet ham gymnastik tøj med?! Noget som er en aftale vi plejer at have, som bare køre. Når hun er single kimer hun ned hele tiden, men når hun har kæreste høre vi aldrig noget. Og når hun er single, er det altid aften timerne hun ringer i. 

Åh det må også være irriterende for dig! Hvad siger din kæreste til det?

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Synes midnat er ALT for sent at ringe (i det hele taget) medmindre der er noget akut, alvorlig sygdom osv. Hvis det var for at høre om han kunne passe et sygt barn dagen efter kunne det også være ok. I de tilfælde tror jeg man må leve med det. Hvad siger din kæreste? Er han irriteret over det eller er han ligeglad? 

Jeg er helt enig. Er børnene syge eller opstår en situation hvor vi er nødt til at træde til eller de er virkelig kede af det, så er jeg sådan set lige glad med hvad kl er. Men det er når hun er single, så skriver og ringer hun altid i aften timerne for at snakke om fugl og fisk. Har hun kæreste høre vi intet. Han blev gal da hun var begyndt at ringe kl 24. Men kl 22 syntes han er fint. Der er jeg nok anderledes. Så må man sende en sms, eller ringe tidligere på aftenen når børnene fx. Er puttet. Hvis det ikke er noget de skal høre..

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Altså nu er jeg godt nok single men har været sammen med en det havde børn.... Og ja hans ex kunne også ringe på alle mulige tidspunkter og skulle lige fortælle noget omkring børnene... Men altså seriøst det ku altså virkelig ikke bringe mit pis i kog Og for det andet var det ikke noget jeg sys jeg sku blande mig i overhovedet.. Jeg har selv to børn og ville da egentlig blive lidt Hmm hvis han blandede sig i hvornår jeg skulle snakke med fædrene...

Nu går jeg ud fra du ikke selv har børn?? min pointe er... Det er ikke i dit sted at blande dig i hvornår ham snakker med sin ex... Ja okay kl 24 er ret sent men han sagde jo selv fra..... Vælg dine kampe med omhu.... Og altid hvor herre bevares det er jo ikke noget der direkte kan gå ind og genere dig... Ja det er måske irriterende men det er der så meget i livet der er 

Vi har børn sammen. Så jeg prøver også at sætte mig ind i hvordan det ville være hvis vi gik fra hinanden. Der ville jeg ringe når børnene er lagt, i stedet for at vente til så sent. Specielt hvis han havde kæreste. Og jeg havde. Jeg kan ikke se hvorfor man skal vente til kl 22. Det virker nogen gange som om at der bliver hun ensom i aften timerne og så finder hun på et eller andet latterligt at ringe om.. 

Anmeld

28. august 2014

Julie0802

Anonym skriver:

Syntes også det er for meget. Da hun ringede kl 24 var det for at fortælle at hun havde givet ham gymnastik tøj med?! Noget som er en aftale vi plejer at have, som bare køre. Når hun er single kimer hun ned hele tiden, men når hun har kæreste høre vi aldrig noget. Og når hun er single, er det altid aften timerne hun ringer i. 

Åh det må også være irriterende for dig! Hvad siger din kæreste til det?

Amen det frygteligt! Så er det også kun for at gøre opmærksom på sig selv.. 

Jamen, han siger ikke så meget! Vi har været så meget igennem med statsforvaltningen, advokater osv. Så han vil helst ikke skabe mere splid. Har forsøgt lave en aftale med min kæreste om, at hun må skriver hvis hun vil noget vigtigt, for så har vi alt på skrift, hvis vi skulle ende i statsforvaltningen igen (som meget tyder på). Så han tager sjældent telefonen; og han tager den aldrig når vi har E, da hun jo så ikke vil noget livsvigtigt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.