Genkende mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

TNBC

Christine skriver:

Det er nok en blanding af træthed og tidlig ammehjerne, men hæftede mig mere ved at ts skrev om at udvise glæde når de kommer tilbage til baby end til selve genkendelse af personer.

Det sker også for mig en gang imellem(minus ammehjernen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

TNBC

Christine skriver:

Det er nok en blanding af træthed og tidlig ammehjerne, men hæftede mig mere ved at ts skrev om at udvise glæde når de kommer tilbage til baby end til selve genkendelse af personer.

Det sker også for mig en gang imellem(minus ammehjernen)

Anmeld

28. august 2014

Rockertand

missehxx skriver:

Hvirnår kan babyer genkende deres mor og far? Og sådan udvise glæde når de ser en? Jeg spørger fordi min søn på knap 4 måneder stadig ikke viser nogen form for glæde i ansigtsudtryklet eller andre ting når jeg kommer hjem hvis far har passet ham eller omvendt, og det bekymrer mig egentlig lidt.

er det nogen der ved noget? ��

Hvad sker der, når I leger hvor-mor-der er mor-legen/titte-bøh, for det er jo "hov, hun er væk, men der var hun jo"-træning?

Anmeld

28. august 2014

Mettefpigen

Christine skriver:

Det kommer vel an på hvilken reaktion man forventer? 

Hvad for nogle reaktioner mener du?

Anmeld

28. august 2014

Mettefpigen

Christine skriver:

Har lige skrevet det to gange men; ja mht at genkende, så er jeg enig. Jeg læste bare mere indlægget som om ts forventer en særlig reaktion..

Hov så lige du skrev en mere... jaa med smil viste bassen det da han var yngre end de 7 måneder men "reaktioner" var nok omkring de 7 måneder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.