Genkende mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.093 visninger
24 svar
5 synes godt om
27. august 2014

missehxx

Hvirnår kan babyer genkende deres mor og far? Og sådan udvise glæde når de ser en? Jeg spørger fordi min søn på knap 4 måneder stadig ikke viser nogen form for glæde i ansigtsudtryklet eller andre ting når jeg kommer hjem hvis far har passet ham eller omvendt, og det bekymrer mig egentlig lidt.

er det nogen der ved noget? ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Bak

missehxx skriver:

Hvirnår kan babyer genkende deres mor og far? Og sådan udvise glæde når de ser en? Jeg spørger fordi min søn på knap 4 måneder stadig ikke viser nogen form for glæde i ansigtsudtryklet eller andre ting når jeg kommer hjem hvis far har passet ham eller omvendt, og det bekymrer mig egentlig lidt.

Det skal du ikke bekrymre dig over. Der går lang tid. Han har jo heller ikke begreb om at I er gået og har været væk et stykke tid.
I den alder skal man kæmpe lidt for smilene/grinene. Forstået på den måde, at man ikke kan forvente det bare ved tilstedeværelsen.

Anmeld

27. august 2014

Christine

missehxx skriver:

Jeg vil også sige han skal være omkring 1 år eller mere. Så ingen grund til bekymring 

Anmeld

27. august 2014

missehxx

Ååh tak fir jeres svar de hjalp!! Blev bare så bekymret når folk i en gruppe jeg er medlem af skriver at deres børn er på samme alder og har kunnet det i laaang tid og viser tydelig begejstring ��

Anmeld

27. august 2014

Mama85

Christine skriver:

Jeg vil også sige han skal være omkring 1 år eller mere. Så ingen grund til bekymring 

Det er da noget sent, er det ikke? Min søn har gjort det i pænt langt tid nu, og han bliver 1 år på søndag..

Anmeld

27. august 2014

Mettefpigen

Christine skriver:

1 år? Her viste han det meget tidligere... han var da omkring de 7 måneder...

Anmeld

27. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Her er min datter 4mdr og 14dage gammel og tror da sagtens hun genkender sin mor og far og får masser af smil når hun ser mig.
Og hun er meget bevist om vis det ikke er mor eller far der holder hende for så skriger hun ekstrem meget hun bliver bund hysterisk ind til hun er i sine mors arme igen.

Så vil nu sige vis andre sagtens kan holde hende er det da kun godt.
Og du skal ikke være i tvivl hun ved hvem hendes mor er hun kan genkende din stemme og lugt så det skal du ikke være navøs for

Anmeld

27. august 2014

Mama85

Mettefpigen skriver:

1 år? Her viste han det meget tidligere... han var da omkring de 7 måneder...

Lige præcis det samme her 

Anmeld

27. august 2014

L&V

Christine skriver:

Arh de sku de godt nok helst kunne når de er 3-6måneder. Der vil de ku genkende en go potion af de primære i barnets lov dvs forældre søskende evt bedsteforældrene eller hvem de nu ser tit. Fornemmelsen af at du har været væk og kommer igen kommerførst senere

Anmeld

27. august 2014

Christine

Mama85 skriver:

Det er da noget sent, er det ikke? Min søn har gjort det i pænt langt tid nu, og han bliver 1 år på søndag..

Det kommer vel an på hvilken reaktion man forventer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.