Så sagde jeg lige F**K til det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hvor er du sej!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

MorTilEn2013Dreng

MyLove E skriver:

Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup 

Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde  mere en 12 timer om ugen.�� Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste 

Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare  hele verden Det gjorde jeg  i lørdags  Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det. 

Ville bare lige dele det med jer 

For helved hvor er du sej.
Det ville jeg ikke engang turde. Det er da for blærer

Anmeld

27. august 2014

MyLove E

MiichellaMalou skriver:

For helved hvor er du sej.
Det ville jeg ikke engang turde. Det er da for blærer

Tak jeg er virkelig også stolt af mig selv.

Anmeld

27. august 2014

Røverdatter

Det er super flot gået  

Anmeld

27. august 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup 

Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde  mere en 12 timer om ugen.�� Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste 

Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare  hele verden Det gjorde jeg  i lørdags  Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det. 

Hvor fedt gjort!  

Anmeld

27. august 2014

MyLove E

Røverdatter skriver:

Det er super flot gået  

Tak

Anmeld

27. august 2014

MyLove E

Babydrøm skriver:

Hvor fedt gjort!  

Tak

Anmeld

27. august 2014

Mor til F

MyLove E skriver:

Sådan!  Det er så flot gjort :-)

Anmeld

27. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Sikke er dejligt indlæg  Super sejt gået

Anmeld

27. august 2014

MarianneRubi

Det er så SEJT gået det der!!!!!
Nu har du vel husket at give dig selv et skulderklap for det!!

Og kender det godt, lever selv med Angst, depression og stress
Så de ting du skriver om din opførsel kender jeg alt for godt i min egen hverdag!

Så ja jeg synes simpelthen du er sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.