Så sagde jeg lige F**K til det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.237 visninger
22 svar
59 synes godt om
26. august 2014

MyLove E

Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup 

Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde  mere en 12 timer om ugen.�� Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste 

Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare  hele verden Det gjorde jeg  i lørdags  Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det. 

Ville bare lige dele det med jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Masig

MyLove E skriver:

Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup 

Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde  mere en 12 timer om ugen.�� Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste 

Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare  hele verden Det gjorde jeg  i lørdags  Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det. 

Ville bare lige dele det med jer 

Sejt gået!!! 

Anmeld

26. august 2014

fo82

Sådan!!!! 

Anmeld

26. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
26. august 2014

Stimap

Hvor er du sej! Virkelig godt gået... 

Anmeld

26. august 2014

MyLove E

Mange tak

Anmeld

26. august 2014

MyLove E

Stimap skriver:

Hvor er du sej! Virkelig godt gået... 

Jeg er også ret stolt

Tak

Anmeld

26. august 2014

MyLove E

fo82 skriver:

Sådan!!!! 

Anmeld

26. august 2014

MyLove E

Inger skriver:

Tak

Anmeld

26. august 2014

LinLin

Sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.