Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup
Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde mere en 12 timer om ugen. Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste
Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare hele verden Det gjorde jeg i lørdags Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det.
Ville bare lige dele det med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Som overskriften siger, ja så sagde jeg fuck til min sygdom, mine selvmords tanker, mine ryste og angstanfald. Og rejste mig op over for 110 mennesker og var toastmaster til et bryllup Når man har det som jeg har det. Hvor ikke kan holde ud at arbejde mere en 12 timer om ugen. Og skal sove 3 timer efter at ha arbejdet 3 timer. Bliver bange for alt. Hidsig over det midste ja eller ked af det mindste Så har man bare brug for at gøre noget vildt og smide den STØRSTE facade på og klare hele verden Det gjorde jeg i lørdags Jeg er stadig træt og brugt, men glad for det gjorde det. Ville bare lige dele det med jer
Sejt gået!!!
Sådan!!!!
Hvor er du sej! Virkelig godt gået...
Mange tak
Stimap skriver: Hvor er du sej! Virkelig godt gået...
Jeg er også ret stolt
Tak
fo82 skriver: Sådan!!!!
Inger skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128