Uge 12 vs. uge 29 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
18 svar
14 synes godt om
26. august 2014

Frk_Louise

Ville lige dele mit første  og mit seneste mavebillede med jer.. 

Fødslen nærmer sig, på lørdag er der kun 10 uger til. Og jeg synes, at jeg bliver mere og mere nervøs! Hvordan klarede i andre det? Aner jo ikke hvad, jeg skal forvente. Udover mega meget smerte..  Og er normalt ikke så god til smerte.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Chevro

Frk_Louise skriver:

Fødslen nærmer sig, på lørdag er der kun 10 uger til. Og jeg synes, at jeg bliver mere og mere nervøs! Hvordan klarede i andre det? Aner jo ikke hvad, jeg skal forvente. Udover mega meget smerte..  Og er normalt ikke så god til smerte.. 

Der er ikke noget at være nervøs for

Jeg vil sige, at du skal nyde det så godt du kan - på trods af de smerter du kan få undervejs. Des mere du tænker over det, og evt. stresser over det, des mere kommer det til at bide dig i måsen bagefter

Du kan nemt tænke bagefter, at det slet ikke var så slemt som du har forventet

Og uanset hvor slemt det end er/var, så ender du med at sidde med bebs i dine arme - og så er alt glemt

Anmeld

26. august 2014

Frk_Louise

Der er ikke noget at være nervøs for

Jeg vil sige, at du skal nyde det så godt du kan - på trods af de smerter du kan få undervejs. Des mere du tænker over det, og evt. stresser over det, des mere kommer det til at bide dig i måsen bagefter

Du kan nemt tænke bagefter, at det slet ikke var så slemt som du har forventet

Og uanset hvor slemt det end er/var, så ender du med at sidde med bebs i dine arme - og så er alt glemt

Jeg håber sådan, at du får ret 

Er bare så spændt/nervøs på det hele. Det er første gang for mig, så jeg aner jo ikke hvordan det hele skal føles. Men jeg får jo nok svar på de fleste spørgsmål, når det nærmer sig.. 

Synes bare slet ikke, at jeg føler mig klar til det! 

Anmeld

26. august 2014

Chevro

Frk_Louise skriver:

Jeg håber sådan, at du får ret 

Er bare så spændt/nervøs på det hele. Det er første gang for mig, så jeg aner jo ikke hvordan det hele skal føles. Men jeg får jo nok svar på de fleste spørgsmål, når det nærmer sig.. 

Synes bare slet ikke, at jeg føler mig klar til det! 

Det kan jeg godt forstå, og ved du hvad ... Det bliver man sku aldrig

Jeg har altid taget det hele som det kom, og det gav mig en kæmpe fordel da vi nærmede os.. Men du er ikke i tvivl, når det kommer dertil Bare rolig.. hehe..

ikke fordi det behøver være super smertefuldt, men du er bare klar til at blive mor på det tidspunkt, og kroppen lader dig mærke det

Jeg havde en fødsel som var meget langtrukken, men jeg er på ingen måde skræmt deraf

Anmeld

26. august 2014

Trekløver(:

Frk_Louise skriver:

Flot mave, og ja sikke en forskel

Du skal ikke være nervøs (det kan jeg jo sagtens sige). Men det er virkelig fantastisk selvom det gør mega meget ONDT. Det bliver den bedste oplevelse du får, og bagefter vil du føle du kan klare alt. Din krop er skabt til det, og kroppen arbejder selv

Held og lykke

Anmeld

26. august 2014

anonym10101

Frk_Louise skriver:

Hvor er du fin 

Jeg forventede at dejse om eller sådan noget og regnede helt sikkert med, at jeg skulle have en masse smertelindring!

- Da jeg var midt i mine veer valgte jeg, at tage den smertelindringsfrit og det var super fedt selvom det selvfølgelig gjorde ondt. Jeg var vågen og med hele vejen. 

Anmeld

26. august 2014

Frk_Louise

Chevro skriver:

Det kan jeg godt forstå, og ved du hvad ... Det bliver man sku aldrig

Jeg har altid taget det hele som det kom, og det gav mig en kæmpe fordel da vi nærmede os.. Men du er ikke i tvivl, når det kommer dertil Bare rolig.. hehe..

ikke fordi det behøver være super smertefuldt, men du er bare klar til at blive mor på det tidspunkt, og kroppen lader dig mærke det

Jeg havde en fødsel som var meget langtrukken, men jeg er på ingen måde skræmt deraf

Jeg er 100% klar til at blive mor og jeg kan slet slet ikke vente til at få hende i mine arme.. Det er selve fødslen, der gør mig super nervøs 

Men mon ikke de fleste har det sådan? 

Anmeld

26. august 2014

Chevro

Frk_Louise skriver:

Jeg er 100% klar til at blive mor og jeg kan slet slet ikke vente til at få hende i mine arme.. Det er selve fødslen, der gør mig super nervøs 

Men mon ikke de fleste har det sådan? 

Hehe, kan sagtens huske det!!!

Men når først du begynder at føle lidt smerte osv, så går det først rigtigt op for kroppen hvad der egentlig kommer

Anmeld

26. august 2014

Frk_Louise

M_V skriver:

Flot mave, og ja sikke en forskel

Du skal ikke være nervøs (det kan jeg jo sagtens sige). Men det er virkelig fantastisk selvom det gør mega meget ONDT. Det bliver den bedste oplevelse du får, og bagefter vil du føle du kan klare alt. Din krop er skabt til det, og kroppen arbejder selv

Held og lykke

Tusind tak. Jeg er virkelig også blevet helt glad for den..  Selv de små strækmærker rundt om navlen, er jeg begyndt at synes om. Men er vist også inde i en periode, hvor jeg er meget følsom 

Er bare så nervøs for hvor ondt det gør. Det er jo en helt ny smerte.. Har aldrig brækket noget, forstuvet noget eller lignende. Tror det mest smertefulde, jeg har oplevet er at blive tatoveret på foden. Og det kan jo helt sikkert ikke sammenlignes med det!!!  

Anmeld

26. august 2014

Trekløver(:

Frk_Louise skriver:

Tusind tak. Jeg er virkelig også blevet helt glad for den..  Selv de små strækmærker rundt om navlen, er jeg begyndt at synes om. Men er vist også inde i en periode, hvor jeg er meget følsom 

Er bare så nervøs for hvor ondt det gør. Det er jo en helt ny smerte.. Har aldrig brækket noget, forstuvet noget eller lignende. Tror det mest smertefulde, jeg har oplevet er at blive tatoveret på foden. Og det kan jo helt sikkert ikke sammenlignes med det!!!  

Nej smerten kan ikke sammenlignes med noget andet Men det gode er at du jo har pauser imellem smerten, så lige så hurtigt smerterne vælter ind over dig, så forsvinder de igen og du kan snakke og slappe af Håber du får en god oplevelse med det, men kan sagtens forstå du er nervøs. Det er de fleste førstegangsfødende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.