hjælp min lænd Gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg er 17 uger henne nu, men er den person som bare har krudt i røven, så kan ikke sidde stille . jeg må prøve at finde ud af hvad hjælper, og høre hvad lægen siger til mig på fredag

ja altså, måske kan du begynde at træne med nogle forskellige øvelser som kan holde dit bækken mere trænet. så skal du måske forbi en fys og få de øvelser osv.. 

men jeg vil sige at da jeg gik med smerterne i første omgang (da jeg var gravid første gang) da hjalp de øvelser mig bare ikke særlig meget. men der kunne jeg godt cykle frem til en uge før jeg fødte. 

det bedste du kan gøre for din krop er helt sikkert at lytte til den og så tage dig de hvil den trænger til... 

jeg har også krudt i røven... og jeg gider helst ikke ligge i sengen en hel dag. men jeg prøver at holde mit aktivitetsniveau på et minimum. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

melila

Anonym skriver:

Det må næsten være i svømmehallen? ikke?
er det et hold for gravide?

Ja svømmehallen. Jeg har fået det bevilget gennem kommunen, fordi det er så slemt. Så jeg går 2 gange om ugen. Men tag i hvilken som helst svømmehal og så i varmtvands bassinet. Lav forskellige ryg øvelser og bare nyd at kunne bevæge dig Og være vægtløs :-)

Anmeld

28. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

gik det først væk efter du fødte?

Ja det gjorde det. Eller fik godt nok ondt igen i det forreste led, efter en uges tid. Det begyndte at gøre sindssygt ondt, men troede lidt at det bare var pga fødslen. Så en dag hvor jeg sad på gulvet og rykkede mig til siden gav det et kæmpe smæld og det gjorde da også pænt ondt. Men så gik det væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.