Anonym skriver:
Jeg bliver nødt til at Være anonym, håber det er okay.
som overskriften fortæller så har jeg bare så ondt i mit haleben+lænd hvergang jeg rejser,sætter mig eller går rundt,jeg kniber en lille tåre hvergang og det bliver kun værre med tiden, jeg har haft ondt i over en uge nu + hvergang min blære bliver fyldt op, så Gør det ondt foran. Og har først læge tid på fredag, er det noget jeg burde få tjekket med samme? har i nogle idé om hvad det kunne Være?
hvor langt er du i din graviditet?
Jeg døjer med det samme... og det gør SÅ ondt. men det er ganske naturligt i graviditeten at man bliver blødere i leddene og at musklerne bliver slappere omkring bækkenet både fortil og bagtil. nogle oplever det som meget smertefuldt og oplever faktisk at få det tidligt i graviditeten, andre får det først senere.
og mht lænden, så får man bare et større svej i ryggen og det gør smadder ondt i lænden, plus den ekstra vægt man lige pludselig slæber rundt på..
I min første graviditet fik jeg det tidligt.. (da jeg var ca 4 mdr henne.)
nu her anden gang har jeg haft det i to ugers tid nu, og jeg er 35+0 i dag..
Din læge vil formegentlig sige noget ala det samme til dig..
men det er ganske normalt.
jeg kan f.eks. ikke sidde på en stol særlig længe ad gangen, og når jeg skal rejse mig så gør det SÅ ondt. og det samme når jeg skal ned og sidde.
og så har jeg været på min sidste cykeltur i dag. nu holder mit haleben ikke til det længere..
men det er altså ganske normalt, og du må bare sørge for at hvile dig.. jeg gør det bedst ved at ligge på siden og med en pude mellem benene/knæene
Anmeld