hjælp min lænd Gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg bliver nødt til at Være anonym, håber det er okay.

som overskriften fortæller så har jeg bare så ondt i mit haleben+lænd hvergang jeg rejser,sætter mig eller går rundt,jeg kniber en lille tåre hvergang og det bliver kun værre med tiden, jeg har haft ondt i over en uge nu + hvergang min blære bliver fyldt op, så Gør det ondt foran. Og har først læge tid på fredag, er det noget jeg burde få tjekket med samme? har i nogle idé om hvad det kunne Være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Anonym trådstarter

slet ingen som kender noget til det?

Anmeld

26. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Lyder som bækkenløsning. 

Hvor langt er du?

Prøv At aflaste dig. 

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Lyder som bækkenløsning. 

Hvor langt er du?

Prøv At aflaste dig. 

bækkenløsning?
jeg er 17 uger henne nu.
Det plejer at komme kraftigt mellem 11 og 22 når jeg går i seng, der er ikke noget når jeg vågner men kommer sigende nogle timer efter. Det værste er at jeg faktisk ikke laver noget, ud over at Gøre rent, og lave mad. Men hvis jeg skal ud og handler så bliver det et mareridt vil du forslå at jeg ringer til min læge og siger det er akut? eller.

Anmeld

26. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

som overskriften fortæller så har jeg bare så ondt i mit haleben+lænd hvergang jeg rejser,sætter mig eller går rundt,jeg kniber en lille tåre hvergang og det bliver kun værre med tiden, jeg har haft ondt i over en uge nu + hvergang min blære bliver fyldt op, så Gør det ondt foran. Og har først læge tid på fredag, er det noget jeg burde få tjekket med samme? har i nogle idé om hvad det kunne Være?

hvor langt er du i din graviditet?

Jeg døjer med det samme... og det gør SÅ ondt. men det er ganske naturligt i graviditeten at man bliver blødere i leddene og at musklerne bliver slappere omkring bækkenet både fortil og bagtil. nogle oplever det som meget smertefuldt og oplever faktisk at få det tidligt i graviditeten, andre får det først senere.

og mht lænden, så får man bare et større svej i ryggen og det gør smadder ondt i lænden, plus den ekstra vægt man lige pludselig slæber rundt på.. 

I min første graviditet fik jeg det tidligt.. (da jeg var ca 4 mdr henne.)

nu her anden gang har jeg haft det i to ugers tid nu, og jeg er 35+0 i dag..

Din læge vil formegentlig sige noget ala det samme til dig..

men det er ganske normalt.

jeg kan f.eks. ikke sidde på en stol særlig længe ad gangen, og når jeg skal rejse mig så gør det SÅ ondt. og det samme når jeg skal ned og sidde. 

og så har jeg været på min sidste cykeltur i dag. nu holder mit haleben ikke til det længere.. 

men det er altså ganske normalt, og du må bare sørge for at hvile dig.. jeg gør det bedst ved at ligge på siden og med en pude mellem benene/knæene

Anmeld

26. august 2014

melila

Anonym skriver:

Døjer med præcis det samme. Det er din iskias nerve der driller. Varmtvands svømning hjælper 

Anmeld

26. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

bækkenløsning?
jeg er 17 uger henne nu.
Det plejer at komme kraftigt mellem 11 og 22 når jeg går i seng, der er ikke noget når jeg vågner men kommer sigende nogle timer efter. Det værste er at jeg faktisk ikke laver noget, ud over at Gøre rent, og lave mad. Men hvis jeg skal ud og handler så bliver det et mareridt vil du forslå at jeg ringer til min læge og siger det er akut? eller.

Hvis du har brug for at snakke med din læge så gør det. Men jeg er sikker på at h*n bare siger at "det hører med" til graviditeten. Bækkenløsning er jo de led ved bækkenet hvor det "giver" sig eller løsner sig. Nogle oplever store smerter andre slet ikke. Jeg havde utrolig mange smerter fra ca uge 20. Primært ved leddet fortil. 

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvor langt er du i din graviditet?

Jeg døjer med det samme... og det gør SÅ ondt. men det er ganske naturligt i graviditeten at man bliver blødere i leddene og at musklerne bliver slappere omkring bækkenet både fortil og bagtil. nogle oplever det som meget smertefuldt og oplever faktisk at få det tidligt i graviditeten, andre får det først senere.

og mht lænden, så får man bare et større svej i ryggen og det gør smadder ondt i lænden, plus den ekstra vægt man lige pludselig slæber rundt på.. 

I min første graviditet fik jeg det tidligt.. (da jeg var ca 4 mdr henne.)

nu her anden gang har jeg haft det i to ugers tid nu, og jeg er 35+0 i dag..

Din læge vil formegentlig sige noget ala det samme til dig..

men det er ganske normalt.

jeg kan f.eks. ikke sidde på en stol særlig længe ad gangen, og når jeg skal rejse mig så gør det SÅ ondt. og det samme når jeg skal ned og sidde. 

og så har jeg været på min sidste cykeltur i dag. nu holder mit haleben ikke til det længere.. 

men det er altså ganske normalt, og du må bare sørge for at hvile dig.. jeg gør det bedst ved at ligge på siden og med en pude mellem benene/knæene

Jeg er 17 uger henne nu, men er den person som bare har krudt i røven, så kan ikke sidde stille . jeg må prøve at finde ud af hvad hjælper, og høre hvad lægen siger til mig på fredag

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Hvis du har brug for at snakke med din læge så gør det. Men jeg er sikker på at h*n bare siger at "det hører med" til graviditeten. Bækkenløsning er jo de led ved bækkenet hvor det "giver" sig eller løsner sig. Nogle oplever store smerter andre slet ikke. Jeg havde utrolig mange smerter fra ca uge 20. Primært ved leddet fortil. 

gik det først væk efter du fødte?

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

melila skriver:

Døjer med præcis det samme. Det er din iskias nerve der driller. Varmtvands svømning hjælper 

Det må næsten være i svømmehallen? ikke?
er det et hold for gravide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.